وقوع سیلاب و تندباد شدید در راور و گلباف کرمان/ شکستگی تیرهای برق و خاموشی ۳۰۰ مشترک روستایی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از وقوع سیلاب و تند باد شدید در راور و گلباف کرمان و به دنبال آن شکستگی تیرهای فشار متوسط برق و خاموشی چند روستا خبر داد.

به گزارش مهرگان پرس، ميثم جعفر زاده با اشاره به وقوع وقوع سیلاب و تندباد در ساعت‌های پایانی دوشنبه شب، اظهار کرد: در اثر  حادثه تندباد، شکستگی ۱۲ اصله تیر فشار متوسط با شبکه دومداره در شهرستان راور در استان کرمان گزارش شده که خوشبختانه مشترکان از طریق فیدر عمومی جایگزین برق‌دار شده‌اند و تیم‌های عملیاتی در منطقه در حال رفع عیب می‌باشند. 
وی افزود: همچنین در اثر طوفان، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی‌های شدید نقطه‌ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زده است.
جعفرزاده درباره برآورد خسارت به شبکه در شهر گلباف گفت: تاکنون شکستگی حداقل ۲۰ تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و تعداد مشترک بی‌برق در منطقه جمعا حدود ۳۰۰ مشترک روستایی است.
وی اضافه کرد: متاسفانه تمامی ارتباطات تلفنی در منطقه قطع شده و با مسدود شدن جاده روستایی اطلاعات کاملی از روستاهای درگیر سیلاب در دست نیست‌.

منبع: پاون