پيام تبريك رئيس كميته نخبگان ستاد استان تهران جهت كسب راي اعتماد به كابينه دكتر رئيسي

محمد جواد حببيبي رئيس كميته نخبگان استان تهران طي پيام تبريكي به دكتر رئيسي كسب راي بالاي اعتماد به كابينه دولت توسط مجلس را حسن نظر نمايندگان ملت به مديران متخصص و جهادي برشمرد.

به گزارش مهرگان پرس،رییس کمیته نخبگان ستاد مرکز استان تهران در پی کسب رای اعتماد کابینه دولت سیزدهم طی پیامی این مهم را به رئیس جمهور محترم تبریک گفت.

متن پيام بدين شرح است:

رسول خدا (صلّی الله علیه وآله وسلّم): دخل عبْدٌ الْجنَّةَ بِغُصْنٍ من شوکٍ کان علی طریقِ الْمسلمین فَاَماطَهُ عنهُ
بنده ای از بندگان خدا در اثر اینکه شاخه خاری را از سر راه مسلمین برداشت اهل بهشت شد.

رأي بالاي نمايندگان محترم کابینه رئیس جمهور محترم، جناب آقاي دکتر رئیسي، بيانگر حسن نظر و اعتماد به مديران متعهد، متخصص، جهادي، شايسته و با سابقه درخشان در سالها تلاش و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران بود .

به نمايندگي از جامعه نخبگان ضمن تقدير و تشکر از حرکت انقلابي نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، نسبت به سرعت عمل و دقت در بررسي صلاحیت ها و توجه ویژه به توانمندي هاي مديران دولت سیزدهم، به ايشان خدا قوت عرض نموده و به وزراي محترم، جهت کسب راي اعتماد از خانه ملت و انتصاب شان به مسئولیت پرافتخار خدمتگزاري به مردم عزیزمان، تبریک عرض مينمایم.

اطمینان داریم که با تداوم همکاري برادرانه قواء سه گانه، در سایه رهنمودهاي مدبرانه مقام عظماي ولايت، حضرت آيت العظمي خامنه ای (مدظله العالي)، گشايشي در انجام امور روي خواهد داد، به نحوي که بتوانیم تداوم فعالیت ها را همسو با شعار سال، (پشتیباني، توليد و مانع زدایي ها) پيگیري نمايیم.

ان شاالله با یاري پروردگار و به برکت ادعیه زاکیه حضرت ولي عصر (ارواحنا فداه) در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و بخصوص ملت و با وفا ايران موفق باشيد.

والسلام علي من التبع الهدي
محمد جواد حبیبی
مسئول کمیته نخبگان ستادهاي مرکزي انتخابات استان تهران