پیام تبریک سیدامید شهیدی نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی

پتروشیمی بمناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

ماهشهر- مهرگان پرس،دهه مبارک فجر، طلیعه پیروزی انقلاب ملت بزرگ ایران و سرآغازی بر تحول در عرصه اجتماعی، فرهنگی علمی بوده که بدست بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تحقق یافت و اکنون پس از گذر از فراز و فرودهای بسیار همچنان مسیر خود را بسوی پیشرفت طی می نماید.
صنعت پتروشیمی به عنوان یک صنعت ارزش آفرین و عامل مهم در توسعه پایدار، با استفاده از دانش متخصصان پرتوان ایرانی فرصت های طلایی، را برای شکوفایی اقتصادی سرزمینمان فراهم آورده است. امروز طی نیم قرن از شکوفایی انقلاب عزیز اسلامی، این صنعت نیز به فضل الهی در جایگاه و اولویت نخست قرار گرفته و افتخار دارد که در توسعه و تکمیل زنجیره ارزش و اشتغال مولد در چرخه اقتصاد کشور، همچنان نقش آفرین است.
از این منظر نیز منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حمایت حداکثری از توانمندی های داخلی، به عنوان یکی از محورهای مهم و استراتژیک در توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی، نقشی بی بدیل را ایفا می نماید.
اینک در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز جهش سوم صنعت پتروشیمی که مصداق علمی و عملی آن تبلور بنیادین "توسعه پایدار" در راستای اقتصاد مقاومتی است. خداوند متعال را شاکریم که مجموعه صنایع عظیم پتروشیمی توانسته است با بکارگیری تمامی ظرفیت ها و با تلاش متعهدانه، نقش مهم و محوری خود را در رشد و بالندگی و توسعه این مرز و بوم ایفا نماید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و همه فجر آفرینان همیشه جاوید، همچنین پاسداشت آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، این ایام خجسته را به همکاران گرامی، خصوصاً کارکنان خدوم و سخت کوش منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
سید امید شهیدی نیا رئیس هیئت مدیره و مدیرعاملسازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی