پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان در گرامیداشت هفته کارگر

گروه استان ها - کردستان - فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی هفته کارگر به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی هفته کارگر به کارگران زحمتکش تبریک  گفت.در  متن پیام سردار "علی آزادی" آمده است:

روز کارگر یادآور تلاش سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور است که در سنگر کار و کوشش، حساس ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست دارند.
اکنون مسئوليت سنگين تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي در عرصه هاي پيشرفت، توليد و نوآوري بر دوش تلاشگران سرافرازي است که خدمت را عجين با خلاقيت نموده و تلاش را در عين توکل براي ساختن ايراني آباد و شکوهمند ياور و همراه دستان توانگر خويش ساخته اند.
کارگران عزیز در تمامی برهه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب دوشادوش دیگر دلسوزان و تلاشگران نظام اسلامی، همواره در صفوف مقدم کارو سازندگی برای آبادانی و استقلال کشور ایفای نقش نموده اند.
خلاصه سخن اینکه روز كارگر روز تجليل از بزرگ مردان و زنانيست كه با اراده اي پولادين و روحيه اي خستگي ناپذير در راستاي اعتلاي كشور عزيزمان عاشقانه تلاش مي كنند.
 اينجانب فرارسيدن روز كار و كارگر در ساليكه از سوي رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال «  رونق تولید،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نام گذاري شده است را به همه كارگران متعهد و پرتلاش استان کردستان تبريك عرض نموده و اميدوارم برکات و ثمرات خدمات صادقانه اين مردان و زنان استوار براي ايران عزيز سعادت و اعتلاء را فراهم  آورد.