پیام مدیرعامل شرکت آب و نیرو به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مهندس بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران ضمن گرامی‏داشت یاد و خاطره شهیدان هفته دولت، طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش پايگاه خبري مهرگان پرس، متن پیام تبریک مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نيروي ايران به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

هفته نخست شهریور ماه با یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر عجین گشته است. تقارن این هفته در سال 99 با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و 72 شهید دشت نینوا، یاد آور ایثار و همت والای شهدای دولت است که با اخلاص، ایمان، خون و شهادت دولت مردی را معنا بخشیده‏اند.

این هفته نمایانگر اقتدار و پیروزی دولتی است که به پشتوانه حمایت ملت شریف و با تکیه بر تخصص و توان داخلی، علیرغم تحمیل ظالمانه‌‏ترین تحریم‌‏ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی با عزمی استوار در مسیر ترقی و اعتلای میهن عزیز اسلامی بی‏وقفه تلاش می‏نماید.

اینک که با تلاش شبانه‌روزی شما همکاران گرانقدر توانستیم با به ثمر رساندن بزرگترین پروژهای عمرانی برای بهره‏مندی ملت شریف ایران از فواید اقتصادی و اجتماعی آن، راهگشای توسعه و امنیت کشور باشیم؛ جا دارد ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، از مجموعه تلاش‌های خالصانه شما عزیزان قدردانی نمایم.

امید است در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی با تدبیر و استوارتر از همیشه گام برداشته و ضمن تجدید بیعت با بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام، در سایه راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‏ العالی) عزت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش، شاهد باشیم.