پیام مدیرعامل شرکت آب و نیرو به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به مناسبت فرارسیدن ۳۱ شهریور و چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت این روز، پیامی صادر کرد.

متن پیام مهندس بهروز مرادی به شرح ذیل است:

هفته دفاع مقدّس تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند و ایران اسلامی را به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه‏طلب و سدّی استوار در برابر استبداد و استکبار جهانی تبدیل کردند.

جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نمادگاه عشق و ایمان به معبود و یقین به پیروزی تحت فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود که فرزندان رشید میهن اسلامی با عزمی راسخ ، نیتی پاک و خالصانه مسیر شهادت پیمودند تا کشورعزیزمان جاودانه بماند.

هشت سال دفاع مقدس موفق‌ترین تجربه گام نخست انقلاب اسلامی بود که تجربیات ارزشمندی را پیش‌رویمان قرار داد. در عین حال، دفاع مقدس ثابت کرد در گام دوم انقلاب نیز می‌توان با اتکا به توان داخلی و جوانان مومن و انقلابی در مقابل دشمن از چالش‌ها و مشکلات به سلامت عبور کرد.

تاسیس شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در سال 1368 هم‏زمان با پایان جنگ تحمیلی باهدف جبران خسارت‏های ناشی از جنگ به تاسیسات زیربنایی آب و برق، احداث سد و نیروگاه‏های بزرگ برق‏آبی در مناطق مختلف کشور دستاورد 30 سال تلاش مجاهدان دیروز و متخصصان امروز در جبهه عمران و آبادانی است که برای توسعه اقتصادی ، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت، خالصانه ایفای نقش نموده‏اند.

برخود لازم می‏دانم ضمن گرامی‏داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به خصوص شهیدان گرانقدر صنعت آب و برق ، از همکاران عزیز آزاده و ایثارگر که حماسه ساز بوده و هستند تجلیل و تقدیر نمود.

برچسب های خبر