کارگاه تخصصی بازی مقابل دوربین در دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو برگزار شد

کارگاه تخصصی بازی مقابل دوربین با حضور علی دهکردی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری مرکز فرهنگ و هنردریژنو در فرخ شهر برگزار شد.

به گزارش مهرگان پرس،ملیحه سلیمانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی دریژنو فرخ شهر در چهارمحال و بختیاری گفت: استاد علی دهکردی همراه همیشگی و  مشاور دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو  فرخ شهر است که از بدو تاسیس این دانشگاه در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری دانشگاه و  استان تلاش بسیاری داشته است.

ملیحه سلیمانی افزود: در این کارگاه یک روزه دانشجویان در شرایط و موقعیت واقعی مشاهده خود در دوربینهای فیلم برداری و تفاوت دوربین با نگاه تماشاگرها و صحنه فیلم برداری با صحنه تئاتر را به صورت عملی تجربه کرده و توانستن تفاوت بازی مقابل دوربین و بر صحنه تئاتر را دریابند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی دریژنو فرخ شهر گفت: در ابتدا و انتهای هر ترم در دانشگاه کارگاه های تخصصی در گرایش های مختلف هنری با حضور اساتید برجسته هنر کشور برگزار خواهد شد که از اید های استاد علی دهکردی است.

علی دهکردی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: بهترین مسیر برای پیشرفت تعلیم دانشگاه است و هیچ فاصله علمی بین شما و دیگر دانشجویان در سراسر کشور نمی باشد باید قدر دان مجموعه فرهنگ و هنر دریژنو ( دریچه ای نو ) و  اساتید بازیگری مرکز که دلسوزانه و بدون کم و کاست مشغول به تدریس متعهدانه در این دانشگاه هستند بود.

دهکردی افزود:در این کارگاه که در مدت زمان 8 ساعت است دانشجویان با بازی مقابل دوربین از نزدیک با تفاوت های بازی بر روی صحنه تئاتر و مقابل دوربین آشنا شده  و تجربه ای تازه تر را کسب خواهند کرد.

این بازیگر موفق سینما و تئاتر اظهار داشت: خوشبختانه اساتید بسیار خوبی در این دانشگاه مشغول تدریس هستند که هر کدام از اساتید برجسته هنر تئاتر در ایران به شمار می روند.

وی اظهار داشت تلاش خواهیم کرد با دعوت از اساتید برجسته هنر تئاتر و سینما برای برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت در دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو دانشجویان با تکنیک های مختلف گرایش های مختلف تئاتر آشنا شوند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، این کارگاه تخصصی با حضور  16 نفر از  دانشجویان فارغ التحصیل و مشغول به تحصیل رشته بازیگری  دانشگاه فرهنگ و هنردریژنو برگزار شد.

گفتنی است دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری مرکز فرهنگ و هنردریژنو تنها مرکز تخصصی فرهنگ و هنر در  استان چهارمحال و بختیاری در 10 رشته کاردانی و 3 رشته کارشناسی هنری فعالیت می کند.