کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است و بایدبه آن افتخارکرد

کردستان -سنندج دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان با بیان اینکه کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است و باید به آن افتخار کرد؛ اظهار داشت: استان کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش بوده و قدم به قدم آن آغشته به خون شهدای انصار و مهاجری است که معنای واقعی وحدت و برادری را به اثبات رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهرگان درکردستان ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان با بیان اینکه کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است و باید به آن افتخار کرد؛ اظهار داشت: استان کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش بوده و قدم به قدم آن آغشته به خون شهدای انصار و مهاجری است که معنای واقعی وحدت و برادری را به اثبات رساندند.

 محمود الله مرادی در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مردمی تقدیر کرد و گفت: اولین جلسه ای است که در محضر حجت الاسلام پورذهبی نماینده محترم ولی فقیه در استان هستیم.

وی افزود: استان کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش بوده و قدم به قدم آن آغشته به خون شهدای انصار و مهاجری است که معنای واقعی وحدت و برادری را به اثبات رساندند. الله مرادی خاطرنشان کرد: کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است و باید به آن افتخار کرد.

مرادي خاطرنشان کرد: متاسفانه از بعضی خودی های بی توجه به وحدت و انسجام جامعه، بحث بومی و غیر بومی را مطرح می کنند لذا به آن ها باید گفت که هر کسی در این مسیر تلاش کند در مسیر اهداف دشمنان گام برداشته است. الله مرادی افزود: کسانی که این حرف های تفرقه انگیز را مطرح می کنند غافل از ایثارگری های شهدای مهاجر هستند چرا که بیش از ۲۳هزار شهید گلگون کفن از نقاط مختلف ایران به کردستان آمدند تا امنیت مردم این منطقه تامین شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه این صداهای تفرقه انگیز صداهای جوانان این مرز و بوم نیست؛ عنوان کرد: در بخش تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی که امروز تمامی جوانان ما را مورد هدف قرار داده از دستگاه‌های متولی می‌خواهیم که برنامه‌های هدفمند را تدوین کرده تا در مسیر درست برنامه‌ها پیاده شود.

 الله مرادی با بیان اینکه باید از وحدت به عنوان مهمترین معروف جامعه پاسداری شود؛ اظهار داشت: امروز دشمنان در تلاش برای ایجاد خدشه در اتحاد مسلمانان بوده و باید در این زمینه همه هوشیار بوده و مراقب توطئه‌های دشمنان باشند و در این زمینه علما و روحانیت وظیفه خطیری دارند و باید مبانی اتحاد را تبیین کنند و خطر تفرقه را بیان کنند.

وی افزود: در کنار آنها، مدیران استان در حوزه امر به معروف‌و‌نهی از منکر همیشه نقش خود را به خوبی انجام داده‌اند و در اجرای برنامه‌ها همراه این ستاد بوده‌اند و توانسته‌اند خواسته های ستاد را به خوبی پیاده کنند. دبیر ستاد امر به معروف‌ و ‌نهی از منکر کردستان ادامه داد: وحدت و همدلی مناسبی بین مسئولان در کردستان وجود دارد و علیرغم ترکیبی بودن مذهب در این استان شاهد برگزاری برنامه‌های بسیاری در راستای وحدت‌آفرینی هستیم.

الله‌ مرادی یادآور شد: مردم استان نیز در کنار مسئولان همواره در امر به معروف‌ و‌ نهی از منکر پیشتاز بوده‌اند و هیچگاه مسئولان و دولت را خارج از حاکمیت نمی‌دانند و با تمام ضعف‌ها آن را قبول دارند چرا که مخالفت با دولت را مخالفت با نظام و انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی بیان کرد: رعایت حقوق مردم توسط مسئولان مهمترین معروفی است که مدیران ما می‌توانند آن را انجام دهند و همین موضوع باعث افزایش اعتماد مردم به نظام و دولت خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پایان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت حقوق مردم توسط مسئولین از جمله معروفات است و تهدی