کسب نشان روابط عمومی برتر توسط شرکت آب و نیرو

بر اساس رای هیات داوران در هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، روابط عمومی شرکت آب و نیرو به عنوان روابط عمومی برتر کشور در بخش «مدیریت راهبردی» انتخاب شد.

به گزارش مهرگان پرس، شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در تاریخ 20 و 21 آبان ماه سال جاری در بخش‌های کارگاه‌های تخصصی، سخنرانی، ارائه مقالات و اعطای نشان با موضوع بررسی تاثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد روابط عمومی با مشارکت مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، مدیران روابط عمومی، اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان روابط عمومی ایرانی و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ ‌وهنر دیهیم برگزار شد.

این سمپوزیوم با توجه به شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار و تنها شرکت‌های برتر در مراسم اختتامیه دعوت شدند و 1100 نفر از اعضاء انجمن جهانی روابط عمومی از 100 کشور و 800 نفر از ایران به صورت مجازی در این سمپوزیوم شرکت کردند.

در پایان مراسم روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نيروي ايران  به دلیل توسعه ارتباطات با جامعه هدف، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه‌ها و حضور حداکثری در فضای مجازی در بخش معرفی روابط عمومی‌های برتر شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران در سطح ملی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، لوح‌ سپاس «روابط عمومی برتر» در رشته «مدیریت راهبردی روابط عمومی» را به خود اختصاص داد.