اجرای بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی» در کشور

دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی براساس نیازسنجی انجام شده از سوی امور استان‌ها اجرای طرح بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی» را در دستور کار قرار داده است. دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی براساس نیازسنجی انجام شده از سوی امور استان‌ها اجرای طرح بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی» را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش مهرگان پرس،دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در نظر دارد تا با توجه به نیازسنجی انجام شده از سوی امور استان‌ها و با همراهی استادهای جوان و پیشکسوت فعال در حوزه نمایشنامه‌نویسی به اجرای طرح بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی» در سراسر کشور بپردازد.

بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی» در سه بخش حضوری، آنلاین و آفلاین و با حمایت دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری از مرداد سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اصول نمایشنامه‌نویسی مقدماتی، اصول نمایشنامه‌نویسی پیشرفته، تحلیل نمایشنامه، نمایشنامه‌نویسی و روایت، نمایشنامه‌نویسی اقتباسی، نمایشنامه‌نویسی کودک و عروسکی، نمایشنامه‌نویسی رادیویی و بحث ایده و طرح خیابانی از جمله موضوعات محوری این بسته به شمار می‌‎روند.

گروه سنی هنرجویان برای شرکت در این دوره آموزشی به ویژه در بخش حضوری بدون محدودیت خواهد بود و هنرجویان پس از پایان این دوره آموزشی از سوی اداره کل برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گواهی حضور دریافت خواهند کرد.

جزییات و شرایط ثبت نام در بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی» و شرایط تداوم آموزش پس از برگزاری این دوره، به زودی از سوی دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.