اراده حوزه‌های فنی و بازاریابی بیمه سرمد برای جهش بزرگ

جلسه تخصصی معاونان و مدیران فنی و بازاریابی و روسای شعب و نمایندگان منتخب بیمه سرمد، برای افزایش و بهبود عملکرد فروش، ارتقای کیفی سطح خدمات و طراحی محصولات نوین بیمه‌ای، برگزار شد.

به گزارش مهرگان پرس،جلسه تخصصی معاونان و مدیران فنی و بازاریابی و روسای شعب و نمایندگان منتخب این شرکت، با حضور و راهبری اعضای هیات مدیره برگزار شد.

این جلسه به منظور افزایش و بهبود عملکرد فروش و ارتقای کیفی سطح خدمات بیمه سرمد و همچنین طراحی و خلق محصولات نوین بیمه‌ای، با حضور همه مدیران بخش‌های فنی و بازاریابی برگزار شد تا همه ارکان شرکت، در اقدامی هماهنگ و منسجم، برای ثبت عملکردی فراتر از برنامه مصوب هیات مدیره برنامه‌ریزی کنند.

در این نشست تخصصی که با حضور و راهبری اعضای هیات مدیره برگزار شد، با توجه به واگذاری اختیارات صدور، کارشناسی و اصلاح فرآیندها به شعب سراسر کشور و همچنین نمایندگان شرکت، تصمیمات جدیدی برای افزایش اختیارات شعب و نمایندگان اتخاذ شد.

همچنین بر اساس تصیمات اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد، راهکاری لازم برای توسعه و افزایش فروش بیمه‌های خرد در بخش بیمه‌های زندگی، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی و بالاخص بیمه‌های مهندسی و مسئولیت‌ با حمایت مدیریت‌های فنی و مدیریت بازاریابی و امور شعب بررسی شد.

بیمه سرمد در راستای هدف‌گذاری جدید قصد دارد، با اصلاح و بهبود شیوه‌های کسب و کار خود‌ و تقویت برند و شخصیت حرفه‌ای سازمان، جایگاه خود را در صنعت بیمه کشور ارتقا دهد و عنوان نوآورترین شرکت را در صنعت بیمه کسب کند.