اطلاعات حساب بانکی خود را افشا نکنید

​نسخه جدید نرم‌افزار همراه بانک صادرات ایران را تنها از طریق وب‌سایت رسمی این بانک بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و از قابلیت‌ها و امکانات متنوع خدمات بانکی آن بهره‌مند شوید. برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی نیز از افشای هرگونه اطلاعات بانکی خود به دیگران خودداری کنید.

به گزارش مهرگان پرس به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، به منظور افزایش ضریب اطمینان و محافظت از حساب بانکی، ضروری است از افشای هرگونه اطلاعات هویتی از جمله اطلاعات کارت بانکی، نام کاربری و رمز همراه‌بانک به افراد مشکوک و جاعلین به بهانه برنده‌شدن در مسابقات مختلف تصویری، رادیویی و تلفنی پرهیز شود.

نسخه جدید نرم‌افزار همراه‌‌بانک صادرات ایران با ارائه خدمات متنوع بانکداری غیرحضوری برای گوشی‌های تلفن همراه اندرویدی، گوشی‌های iOS و همچنین نسخه وب بر روی سایت این بانک به نشانی: https://www.bsi.ir در دسترس عموم مشتریان بانک است و با استفاده از آن می‌توان با اطمینان از کامل‌ترین انواع خدمات بانک صادرات ایران در هر زمان و مکان استفاده کرد.
انتقال وجه، مشاهده صورت‌ و مانده‌حساب، خدمات مربوط به چک و کارت‌های بانکی، انتقال وجه درون‌بانکی بدون محدودیت، انتقال بین بانکی از طریق سامانه‌ پایا، انتقال وجه ارزیِ هم‌نام بین بانکی، انتقال کارت به کارت شتابی و غیر شتابی، پرداخت اقساط تسهیلات بین و درون بانکی، امکان پرداخت قبوض به شیوه‌های مختلف، تعیین تاریخ سررسیدها و استعلام وضعیت چک‌های صادره، امکان ارتباط از طریق بستر پیامک و اینترنت، اطلاع از تراکنش‌ حساب‌ها و انواع سپهر کارت‌ها، گزارش تراکنش مربوط به تسهیلات، حساب‌های ارزی، لیست شعب، اعلام نرخ ارز، اعلام شماره شبا مربوط به حساب‌های سپهری و... از جمله خدمات محوری نرم‌افزار همراه‌بانک صادرات ایران است.
همچنین استفاده از خدمات غیرحضوری از جمله افتتاح حساب در بانک صادرات ایران از طریق سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) امکان‌پذیر است و متقاضیان می‌توانند بدون حضور در شعب نسبت به افتتاح حساب و بهره‌مندی از خدمات بانکی از طریق این سامانه به نشانی: https://shams.bsi.ir مراجعه کنند و به مدت ٧١ روز از تاریخ ١٥ شهریورماه سال جاری (به مناسبت آغاز هفتاد و یکیمن سال فعالیت بانک صادرات ایران) از معافیت تمامی کارمزدهای این سامانه برخوردار شوند.