اولین گردهمایی فعالان متاورسی خاورمیانه برگزار می شود

اولین گردهمایی فعالان متاورسی خاورمیانه روز پنجشنبه 14 بهمن ماه در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد. همایش بزرگ متاورس ساعت 8.30 صبح تا 1.30 بعد از ظهر روز 5شنبه برگزار می شود. نشست خبری این رویداد روز دوشنبه 11 بهمن ماه 1400 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهرگان پرس،این همایش توسط انجمن متاورس ایران برگزار می شود.این برنامه قرار است به مخاطبان نشان دهد که متاورس چیست ، فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه چیست ، اگر میخوان مردم در این فضا سرمایه گذاری کنند ، کسب و کارشان رو راه اندازی کنند ، از کجا شروع کنند و چه نکاتی رو در نظر بگیرند تا به مشکل برنخورند.

این نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و دکتر امیرحسین مظاهری سیف موسس انجمن متاورس برگزار شد. امیر حسین مظاهری سیف در این نشست گفت متاورس تکنولوژی است که رفتار های مردم در آینده را تغییر خواهد داد.

وی در ادامه گفت همانطور که مستحضر هستید ، حضور تکنولوزی های جدید در ایران باعث می شود چالش های زیادی در بین مردم ایجاد شود ، یکی از این چالش ها نداشتن قانون و قوانین برای این حوزه است ، همچنین از مشکلات دیگر این فضا نداشتن اطلاعات و آگاهی مردم از این فضا است که باعث می شود ، افراد سودجو از این فضا بهره برداری سوئی داشته باشند.

از این رو یکی از اهداف اصلی این همایش ایجاد آگاهی در بین مردم است ، در روز های ماه های اخیر که تب متاورس در ایران داغ شد برخی از سودجویان با آگهی  در سایت های نیازمندی مثل دیوار با فروش زمین در متاورس از مردم اخاذی نموده اند. متاورس هم فرصت بزرگی برای حضور در بازار های جهانی است ، و هم می تواند تهدید بزرگی برای مردم باشد.  یکی از ابزار های اصلی برای جلوگیری از آسیب به مردم آگاهی دادن و برنامه های آموزشی است.

ایشان افزود : این رویداد با حضور رهبر کار آفرینان کشور احد عظیم زاده ، تاجر کارآفرین بهروز فروتن ، مدرس و مشاور کسب و کار ایمان پاکزادیان مقدم ، متخصص ارز دیجیتال دکتر سامان کریمی شاد ، موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان مهدی دهبان ، بنیان گذار فروشگاه آنلاین لیون کامپیوتر سعید حسینی برگزار خواهد شد.

براس اطلاعات بیشتر در مورد این همایش می توانید به آدرس اینترنتی https://mrmetavers.com مراجعه نمایید .