کد خبر: 1730
سه شنبه , 18 مرداد 1401 - 17:34
تبریک روزی که سال هست

روز خبرنگار را به همکارانم در این پایگاه خبری و خبرنگاران عزیزی که بی نام و نشان در جهت روشنگری و اطلاع رسانی تلاش خالصانه دارند بی آنکه در پی شهرت باشند.

مهرگان پرس، قلم بهانه‌ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای خبر خلاصه شویم.

پیش از ورود تلویزیون به خانه‌ها پیش از اختراع دوربین‌های پیشرفتها این خبرنگاران و روزنامه نگاران بودند که امکان آن را فراهم می‌کردند تا مردم کشور از اتفاقات آن با خبر شوند
خبرنگاران و روزنامه نگاران بودند که آنچه بوده‌ایم و آنچه کرده‌ایم را در حافظه تاریخ ثبت کردند
با این امید که خستگی ناپذیر فعالیت خود را ادامه دهید، خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

همانگونه که اطلاع داریم همه انسان‌ها علایق و سلیقه مخصوص به خود را دارند اما وظیفه یک خبرنگار این است که بدون در نظر گرفتن این علایق و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب، اخبار واقعی را به مردم انتقال دهد.

گفتنی است، روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند. هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌نمایم.

روز خبرنگار فرخنده  و باد تبریک روزی که سال هست نه روز.

داود مرادی فرد

برچسب های خبر