تهرانی‌ها در صورت اعتراض به قبوض برق الکترونیکی، با 1521 تماس بگیرند

مشترکان برق پایتخت در صورت اعتراض به مصارف ثبت شده و مبالغ قبوض الکترونیکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری به مناطق برق، با سامانه تلفنی 1521 تماس بگیرند.

به‌گزارش پایگاه خبري مهرگان پرس ، "مسعود عزیزی" معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر این که مشترکان تهرانی برای دریافت خدمات در حوزه برق، نیازی به مراجعه حضوری به مناطق برق ندارند و خدمات مورد نیاز شهروندان از طریق میزخدمت الکترونیکی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir قابل ارائه است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش ترددهای شهری، استفاده از خدمات غیرحضوری در شرایط کنونی کشور از اهمیتی دوچندان برخوردار است و به همین دلیل از تمامی مشترکان درخواست داریم با استفاده از درگاه اینترنتی این شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران، درخواست‌های خود در زمینه فروش انشعاب، خدمات پس از فروش و صورت حساب قبوض را ثبت و پیگیری کرده و اکیدا از مراجعه به مناطق 22 گانه برق پایتخت خودداری کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه فرایند قرائت لوازم اندازه گیری و صدور قبوض الکترونیکی، به دقت اجرایی شده و رصد می‌شود، اما چنانچه مشترکان نسبت به ارقام قرائت شده کنتور ملک خود و یا مبالغ صادره، اعتراض داشته و یا برای پیگیری سئوالات خود نیاز به مکالمه با کارشناسان این شرکت دارند، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن چهار رقمی 1521 تماس بگیرند.

منبع: پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)