کد خبر: 1697
شنبه , 08 مرداد 1401 - 23:52
تکذیب قطعی آب در دزفول

شرکت آب و فاضلاب خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد به دنبال آغاز بارش ها در برخی نقاط مرتفع شهرستان دزفول طی روز گذشته و شایعه قطعی آب در این شهرستان به اطلاع می رساند قطع دو روزه آب در دزفول قویا تکذیب می شود.

به گزارش مهرگان پرس،در اطلاعیه، ۸ مردادماه شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان آمده است:

" به دنبال آغاز بارش ها در برخی نقاط مرتفع شهرستان دزفول طی روز گذشته و شایعه قطعی آب در این شهرستان به اطلاع می رساند قطع دو روزه آب در دزفول قویا تکذیب می شود. مخازن آب این شهرستان در بالاترین سطح خود نسبت به سال های اخیر قرار دارند و با اقدامات انجام شده تولید آب در دزفول روزانه ۲۰ هزار متر مکعب افزایش داشته است.

خوشبختانه طی روزهای اخیر با تلاش مجموعه آبفا دزفول و خوزستان و با اقدامات انجام شده توسط اکیپ های بهره‌برداری آب، از جمله ورود چند حلقه چاه شامل دو حلقه چاه در تصفیه‌خانه جنوب دزفول، یک حلقه چاه در مصلی نماز جمعه، یک حلقه چاه در زیباشهر و چندین فقره اصلاح شبکه در کوی امام رضا و بلوار شاه‌ خراسان و همچنین زیباشهر، در حال حاضر تولید آب در دزفول روزانه ۲۰ هزار متر مکعب نسبت به سنوات قبل افزایش یافته است.

همچنین در حال حاضر مخازن تصفیه‌خانه‌های دزفول در بالاترین سطح خود نسبت به مدت مشابه سنوات قبل قرار داشته و برای اولین بار طی سال های اخیر در روزهای گرم سال و با وجود افزایش مصرف دارای ذخیره ۹۳ درصدی می باشد. در حالی که در سنوات قبل و در روزهای گرم سال به دلیل افزایش مصرف سطح مخازن پایین تر از ۵۰ درصد بوده است".