به گزارش مهرگان پرس به نقل از روابط عمومی دکتر وحید شهابی در این کنفرانس که با عنوان « تحول دیجیتال، بانک و بیمه » با همکاری بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی، دانشگاه تربیت مدرس و ... برگزار شد، به بیان دستاوردها و تجربۀ موفق بانک قرض الحسنه رسالت در دیجیتالی سازی فرایندهای خدمات بانکی و تبدیل شدن به تنها بانک بدون شعبه کشور پرداخت.
وی با بیان عوامل اصلی موفقیت در تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال از جمله ایجاد اکوسیستم مشارکت و همکاری، اشتراک سیستماتیک اطلاعات بین شرکا، حذف شعب فیزیکی، اتصال بازیگران مختلف به زنجیره تامین خدمات بانکی، استراتژی دیجیتال، تغییر فرهنگ، حکمرانی دیجیتال، در دسترس بودن دائمی، آموزش به همکاران و مشتریان، سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات، تسهیل در قوانین حقوقی، توسعه زیرساخت های دیجیتال توسط بانک مرکزی، شخصی سازی خدمات، خلق ارزش پایدار و ... به ارائه تجربیات موفق بانک قرض الحسنه رسالت در سفر به مسیر دنیای دیجیتال پرداخت.
در این کنفرانس خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی ، میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبری مجلس شورای اسلامی و بهزاد پو رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و به ابعاد مختلف تحول دیجیتال پرداختند.
کد خبر: 2020
چهارشنبه , 30 آذر 1401 - 21:52
- چاپ
کارشناس آموزش بانک قرض الحسنه رسالت در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه، که با حضور وزیر اموراقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، عوامل موفقیت این بانک در دیجیتالی سازی فرایندهای خدمات بانکی را تببین کرد.