حضور مدیران ارشد مشترکین وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در یاسوج

رئیس گروه تعرفه دفتر تنظیم مقررات آب و برق وزارت نیرو و مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در سفری دو روزه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

به گزارش مهرگان پرس،این سفر دو روزه در راستای آشنایی با ایرادات و اشکالات موجود در امور مشترکین کهگیلویه و بویراحمد و رفع چالش ها پیرامون این موضوع برنامه ریزی شده است.

صبح امروز در جلسه کمیته مشترکین با حضور ابراهیمی؛ رئیس گروه تعرفه دفتر تنظیم مقررات آب و برق وزارت  نیرو و حیدریان؛ مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، مسئولان و کارشناسان امور مشترکین آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به بحث و بررسی پیرامون دستاوردها و برخی چالش ها در استان پرداختند.

در ادامه این جلسه؛ ابراهیمی گفت: برآوردهای اولیه نشان از پیشرفت و رشد خوب امور مشترکین این استان به نسبت دو سال قبل دارد.

رئیس گروه تعرفه دفتر تنظیم مقررات آب و برق وزارت  نیرو ادامه داد: روند رو به جلو بوده اما با نقطه مطلوب همچنان فاصله هست، حضور ما در استان نیز برای کاهش این فاصله و بهبود عملکرد همکارانمان در امور مشترکین است.

وی افزود: امروز بلافاصله بعد از برگزاری کمیته مشترکین، دو گروه جهت پایش 0 تا 100 وضعیت امور مشترکین در استان و همچنین بازدید از اداره امور شهرستانی تشکیل می شود تا آسیب ها به صورت کلی و در همه استان شناسایی شود.

ابراهیمی به چالش درآمدی شرکت های آبفا در سالهای اخیر اشاره و گفت: با راهبری درست امور مشترکین بعنوان قلب تپنده شرکت های ما و بهبود شرایط قرائت در استان ها به نحوی استاندارد، می توان تا حد زیادی مشکلات مالی شرکت ها را رفع  و آنها را در مسیر درآمدزایی مناسب قرار داد.

رئیس گروه تعرفه دفتر تنظیم مقررات آب و برق وزارت  نیرو خاطر نشان کرد: مدیران و کارشناسان مشترکین ما پیشانی ارتباط مستقیم با مردم هستند، لذا باید دانش و سواد کافی در برخورد با مردم را داشته باشند تا به خوبی پاسخگوی مردم باشند. برای بهبود وضعیت هم در امر به روز آوری دانش همکاران و هم ارتقاء سیستم ها به نفع خدمت بهتر و سریع تر به مردم  همه دست به دست هم دهیم و با تشکیل اتاق فکرهای تخصصی به بهبود شرایط کمک کنیم.

روابط عمومی آب و وفاضلاب کشور