رویاهای رنگی کودکان مریوانی بر روی دیوار گالری سوره سنندج

به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، نمایشگاه نقاشی کودکان مریوانی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهرگان پرس درسنندج؛ همزمان با روز جهانی کودک، نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان مریوانی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.
در مراسم افتتاح این نمایشگاه علاوه بر خانواده های کودکان مریوانی، دکتر فردین صادق ایوبی از هنرمندان برجسته نقاشی کشور نیز حضور داشتند و در خصوص اهمیت توجه به مسئله هنر در بین کودکان و نوجوانان سخنرانی کردند.
این نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان مریوانی است که طی چند سال اخیر در کلاس های آموزشی لیلا شاه محمدی حضور پیدا کرده و در این نمایشگاه آثار برتر خود را به نمایش عمومی گذاشته اند.
بر اساس اعلام لیلا شاه محمدی، در این نمایشگاه بیش از 60 تابلو نقاشی از کودکان مریوانی به نمایش عمومی گذاشته شده است.
وی گفت: در این نمایشگاه آثار حدود 20 کودک و نوجوان مریوانی که سن آنها بین 5 تا 12 سال است به نمایش عمومی درآمده است.
شاه محمدی با اشاره به استقبال خوب کودکان و نوجوانان مریوانی برای حضور در کلاس های هنری، افزود: خوشبختانه خانواده های کودکان و نوجوانان مریوانی توجهی ویژه به مسائل هنری دارند و استقبال خوبی از این گونه فعالیت ها انجام می دهند.
این هنرمند نقاش از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به دلیل حمایت از برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: در کنار این مهم باید از حمایت های ویژه دکتر فردین صادق ایوبی در راستای برگزاری این رویداد فرهنگی تقدیر و تشکر کنم.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این نمایشگاه تا روز دوشنبه 19 مهر ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آماده پذیرایی از علاقمندان و بازدیدکنندگان است.
بعد از مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی، در مراسمی با کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این نمایشگاه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
همچنین بعد از برگزاری مراسم تقدیر، کودکان مریوانی حاضر در نمایشگاه به همراهی اعضای خانواده خود مهمان پردیس سینمایی بهمن سنندج شده و به تماشایی فیلم ویژه کودک و نوجوان شدند.