سخنگوی صنعت آب کشور معرفی شد

با حکم معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ، «فیروز قاسم زاده» مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور به عنوان سخنگوی صنعت آب کشور منصوب شد.

به گزارش مهرگان پرس،«محمد جوانبخت» معاون وزیر نیرو در امور آب  و آبفا در این حکم با اشاره به اهمیت تعامل و ارتباط مستمر صنعت آب کشور با اصحاب رسانه و ضرورت تبیین برنامه‌ها، فعالیت‌ها و پاسخگویی به افکار عمومی، «فیروز قاسم زاده» را به عنوان سخنگوی صنعت آب کشور و عضو کمیته اطلاع رسانی منصوب کرده است.
اعلام سیاست‌ها، برنامه‌ها و خط مشی‌های بخش آب کشور به صورت مستمر، هماهنگی و همکاری لازم و موثر در چارچوب نظام‌نامه کمیته اطلاع رسانی آب کشور با ارکان و واحدهای متولی و ذی‌ربط، اطلاع‌رسانی سریع، صحیح، دقیق و منسجم سیاست‌ها، برنامه‌ها، فعالیت‌ها و رویدادهای بخش آب کشور، روشنگری و شفاف‌سازی بهنگام در خصوص مسائل، حوادث و اتفاقات این بخش، تبیین و اطلاع رسانی شرایط برای عموم مردم به منظور مدیریت هر چه بهتر بحران‌های احتمالی، تعامل مستمر با اصحاب رسانه و مطبوعات، پاسخگویی به پرسش‌ها و افکارعمومی و تدوین و ارائه آمار و اطلاعات به روز و رسمی بخش آب کشور به رسانه‌های جمعی از جمله مهم ترین وظایف سخنگوی صنعت آب کشور نامبرده شده است.  
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در این حکم دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی منابع آب ایران را موظف کرده است هماهنگی لازم را برای برقراری ارتباط اصحاب رسانه و مطبوعات با سخنگوی صنعت آب کشور انجام دهد.
این گزارش می‌افزاید، «فیروز قاسم‌زاده» متولد 1365 ماکوی آذربایجان‌غربی و دانش آموخته دکتری سازه‌های آبی از دانشگاه تهران است که پیش از مدیرکلی دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور مسئولیت‌های مختلفی را در صنعت آب تجربه کرده است.

پاون