سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، کیانوش سوری به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري مهرگان پرس از خرم آباد ،در مراسمی با حضور مدیر کل، معاونین و مسئولین ستادی اداره کل، کیانوش سوری به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان منصوب شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان نیازمند ساماندهی ساختار اداری است و تجربیات خوب سرپرست جدید این اداره در کنار تعامل درست با مسئولین شهرستان و اصحاب فرهنگ و هنر این خطه می تواند زمینه ی رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری را در رومشگان فراهم آورد.

فتایی افزود: روسا و کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان باید با دغدغه مندی و تلاش دوچندان، زمینه تحقق مرجعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را فراهم آورند و در این راستا نیاز است از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل استفاه نمایند.

گفتنی است کیانوش سوری اهل شهرستان رومشگان و از نیروهای  اداره کل، دارای مدرک کارشناسی ارشد نرم افزار است که سوابقی همچون ، مسئول واحد فناوری و اطلاعات اداره کل، رابط شبکه ملی فرهنگ در استان، مسئول روابط عمومی در شهرستان خرم آباد و مسئولیت واحد مطبوعات و خبرگزاری های استان را در کارنامه دارد.