مدیرعامل بانک صادرات ایران از دو شرکت خودروساز در کرمان بازدید کرد

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت خودروساز در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودرو تاکید کرد.

به گزارش مهرگان پرس به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در سفر به شهر بم، از بخش‌های مختلف دو مجموعه خودروسازی «کرمان خودرو» و «مدیران خودرو» بازدید و در دیدار با مدیران این دو مجموعه گفت: بانک صادرات ایران سابقه همکاری مطلوبی با صنعت خودرو کشور داشته و برای توسعه و تداوم این راهبرد، با استفاده از ابزارهای نوین مالی برگ دیگری از این همکاری را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه بانک صادرات ایران با استفاده از توانمندی‌های خود، آماده فراهم کردن زنجیره تامین مالی این صنعت به بهترین شکل است، خاطرنشان کرد: بانک صادرات ایران در تمامی بخش‌ها آماده ارائه خدمات مالی و پاسخگویی به نیازهای تسهیلاتی و اعتباری برای خریداران محصولات به صورت لیزینگ یا فروش اقساطی است و علاوه بر این در سایر سرفصل‌‌ها از جمله صدور اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه و همچنین اوراق گام به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تامین مالی در شبکه بانکی این آمادگی برای ارائه خدمات وجود دارد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از مجموعه «مدیران خودرو» تاکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به سابقه همکاری بانک صادرات ایران با مجموعه مدیران خودرو، همکاری دوجانبه در این زمینه با قدرت بیشتری تداوم یابد.
وی در این دیدار افزود: برنامه‌ریزی برای تداوم همکاری‌ها در این صنعت در برنامه‌های بانک صادرات ایران در سال جاری در دستور کار است.