کد خبر: 1492
يكشنبه , 17 بهمن 1400 - 13:16
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، «سیاوش بدری» به عنوان رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس معرفی و منصوب شد.

به گزارش مهرگان پرس، با حضور ویدئو کنفرانسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون استاندار، مشاور معاونت آب و آبفا و مدیرکل دفتر مدیرعامل و رئیس حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود، «سیاوش بدری» به عنوان رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس معرفی و از خدمات حمید رضا دهقانی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.
در این حکم که به امضای محمد جوانبخت رسیده، بر برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مرتبط با اولویت‌های عمومی و تخصصی ابلاغی، اجرای تمامی وظایف مندرج در اساسنامه شرکت و برنامه ابلاغی مجمع عمومی، هئیت مدیره و تکالیف قانونی مرتبط با بخش آب، بهره‌برداری بهینه از منابع آب موجود به منظور حفظ پایداری و امنیت منابع آبی تأکید شده است.

اجرای ماموریت‌های ویژه بخش آب با تأکید بر برنامه‌های سازگاری با کم آبی، طرح‌های حفاظت و بهره‌برداری، مدیریت حوضه‌های آبریز، کیفیت و محیط زیست، استقرار سامانه‌ها و تشکل‌های بهره‌برداری و تقویت مشارکت‌های مردمی، شناسایی و پیشگیری از منازعات و مناقشات آبی در سطوح مختلف، هماهنگی و هم‌افزایی با کلیه عواملی ملی، محلی و منطقه‌ای در چارچوب مدیریت بهم پیوسته حوضه‌های آبریز و هدایت موثر برنامه‌ها و فعالیت‌های مالی، اقتصادی، اداری و منابع انسانی، فناوری و تحول اداری، خدمات رو به مشتری و نظارت و کنترل زیر مجموعه‌ها به منظور حسن اجرای برنامه‌ها و رعایت قوانین و مقررات از جمله موضوعات دیگری است که در این حکم مورد اشاره قرار گرفته است.
سیاوش بدری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران و بیش از دو دهه سابقه فعالیت در مدیریت سدهای مخزنی آغ چای آذربایجان غربی، پلرود گیلان، نرگسی کازرون، بتن RCC هایقر فیروزآباد، تنگ سرخ یاسوج و معشوره لرستان است. وی همچنین مدیریت پروژه خط دوم آبرسانی یزد، خط دوم آبرسانی شیراز، خط انتقال آب از سد کوثر به چهار شهر و خطوط انتقال آب در استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه دارد.

روابط عمومی منابع آب ایران