مراسم تکریم و معارفه مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان برگزار شد

طی مراسمی با حضور ویدیو کنفرانسی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، معاون امور عمراني استانداری زنجان، مديران صنعت آب‌ و برق و جمعي از مديران استانی این منطقه، از زحمات "عليرضا عليزاده" تقدیر و "پيام جوادي" به عنوان مديرعامل جديد شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان معرفی شد.

به گزارش مهرگان پرس،، همایون حایري، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژي طی این مراسم با اشاره به جايگاه ويژه استان زنجان در صنعت برق کشور، دستاوردهاي شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان را نشانگر همدلي کارکنان اين مجموعه دانست و افزود: طی بررسي‌هاي مختلفي که در سطح شرکت‌هاي توزيع برق کشور انجام مي‌شود، توزيع برق استان زنجان همواره دارای تراز خوبي بوده است.
مديرعامل پيشين شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان در ادامه این مراسم دوران مديريت خود در اين شرکت‌ را مهمترين فصل زندگي شغلي خود عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش و همراهي کارکنان توزيع برق استان زنجان، در بخش‌هاي مختلف طی چهار سال گذشته دست‌آوردهاي مهمي براي اين شرکت در سطح کشور به دست آمد. 
علیرضا عليزاده بیان کرد: کسب رتبه نخست در ميان شرکت‌هاي توزيع سطح کشور در پايش شرکت توانير، کسب رتبه نخست کشور در رويت‌پذيري ديماند فروخته شده و کسب رتبه برتر در جشنواره شهيد رجايي طی سه سال متوالي از جمله افتخارات اين شرکت است.
وی افزود: تجهيز مرکز حوادث به ناوگان خودرويي، برق‌رساني به روستاهاي فاقد برق سطح استان، توسعه و احداث شبکه‌هاي کابل خودنگهدار، هوشمندسازي شبکه‌هاي توزيع برق، عبور موفق از پيک بار در تابستان و زمستان، راه‌اندازي مرکز خدمات غيرحضوري و استقرار طرح هما از دیگر اقدامات مهم انجام شده در این شرکت است.
مديرعامل جديد شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان با تقدیر از زحمات عليرضا عليزاده در دوره خدمت خود در اين شرکت گفت: اميدوارم با توجهات باري‌تعالي و استفاده حداكثري از توانمندي و تخصص همكاران در حوزه‌هاي مختلف گام‌‌هاي نويني در ارتقاي خدمات شایسته به مشترکان این منطقه برداريم.
پیام جوادي همچنين افزايش استفاده از خدمات غيرحضوري و هوشمندسازي شبکه‌هاي توزيع استان را از هدف‌گذاري‌هاي کوتاه‌مدت و ميان‌مدت اين شرکت دانست و افزود: بايد در مسيري حرکت کنيم که بتوانيم بيشترين خدمات را در کوتاه‌ترين زمان به مشترکان خود ارائه کنيم.

روابط عمومي شركت توزيع برق زنجان