به گزارش مهرگان پرس،علیرضا عباسی استاد برجسته علم ورزش، نویسنده و مولف کتاب مدیریت بین الملل و امور بازاریابی بیان کرد :
بدون آموزش در عرصه بین الملل، مدیران با داشتن دیدگاه های سطحی نسبت به سیاست بین المللی، فرهنگ ها، اقتصادها، سیاست های گذار و رقابت های خارجی آسیب پذیری خواهند بود. یکی از اهداف کتاب مدیریت بین الملل در امور بازاریابی، افزایش آگاهی ها و درک بیشتر در مورد مجموعه شایستگی هایی است که برای کار مؤثر و متناسب در محیطی با فرهنگ های گوناگون نیاز هست.
به لطف پیشرفت های بازاریابی بین المللی، شرکت ها برای انجام تجارت تقریباً در همه جای دنیا آزاد هستند، است. بازاریابی بین المللی عمل به اصول بازاریابی توسط صنایع در یک یا بیش از یک کشور در مرزهای ملی است. این کتاب برای دانشجویان رشته های مدیریتی که مایل به یادگیری اصول بازاریابی بین المللی هستند، مفید خواهد بود.
طبق تعریفی دیگر، بازاریابی بینالمللی عبارت است از انجام فعالیتهای تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرفکنندگان خود در بیش از یک کشور، به منظور کسب سود. مراحل و اصول بازاریابی جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند. تنها وجه تمایز بازاریابی داخلی و بازاریابی بینالمللی در حوزه فعالیت آن هاست.
کتاب حاضر شامل مباحثی درخصوص مدیریت بینالملل در امور بازاریابی است که ویژه دانشجویان و مدیران فراهم آمده است. این کتاب در درجۀ اول برای دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در رشتههای تربیت بدنی گرایش مدیریت، مدیریت بازرگانی، مدیریت بینالملل، مدیریت استراتژیک و بازاریابی بینالملل یا رشتههای مرتبط تدوین شده است. علاوه بر این، شرکت ها و سازمآن هایی که در پی کسب اطلاعات و دانش اجرایی و عملی در خصوص مفاهیم استراتژی بینالمللی هستند، میتوانند از این کتاب بهره مند شوند.
دراخر باید این را اضافه کنم که استاد علیرضا عباسی کتابهای دیگر با عنوان مدیریت استراتژیک ، آموزش فوتبال برای مربیان پایه و تربیت بدنی عمومی را در دست اقدام دارند.
کد خبر: 1377
سه شنبه , 16 آذر 1400 - 09:13
- چاپ
علیرضا عباسی استاد برجسته علم ورزش، نویسنده و مولف کتاب مدیریت بین الملل و امور بازاریابی گفت:بدون آموزش در عرصه بین الملل، مدیران با داشتن دیدگاه های سطحی نسبت به سیاست بین المللی،فرهنگ ها، اقتصادها، سیاست های گذار و رقابت های خارجی آسیب پذیری خواهند بود.