آماده باش۱۲۰ تیم عملیاتی شرکت آب و فاضلاب لرستان برای مقابله با سیلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آماده باش 120 تیم امدادی و عملیاتی جهت مقابله با سیلاب‌ احتمالی در این استان خبر داد و افزود: برای جلوگیری از اختلال در روند آبرسانی به مشترکان تمامی مخازن و چاه‌های تامین آب شرب با حداکثر ظرفیت در مدار قرار گرفتند.

به گزارش مهرگان پرس یاسر اکبریان" با اعلام این مطلب بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی قوی از روز چهارشنبه در لرستان و احتمال صدور هشدار سطح قرمز (سیل) در مناطقی از این استان، جلسه مدیریت بحران شرکت به منظور مقابله و کاهش خسارات ناشی از سیل به ویژه در شهرستان‌های دلفان، خرم‌آباد، کوهدشت و پلدختر برگزار شد.

وی از آمادگی کامل این شرکت برای مقابله با سیلاب خبر داد و افزود: در این جلسه مقرر شد، مدیران ستادی به همراه نیروی انسانی و تجهیزات کامل در شهرستان‌هایی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد حضور یابند.

وی افزود: ضمن آماده باش 120 تیم امدادی و عملیاتی این شرکت و استقرار ماشین‌آلات، تمامی مخازن و چاه‌های تامین آب شرب با حداکثر ظرفیت در مدار قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت این سامانه بارشی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی احتمال بارندگی نقطه‌ای بین 120 تا 160 میلی‌متر در بعضی نقاط استان وجود دارد.

​اکبریان در پایان اعلام کرد: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌شود ضمن رعایت مدیریت مصرف بهینه آب برای تامین آب شرب در شرایط اضطراری، در صورتی که موارد یا حادثه‌ای در حوزه خدمات آب و فاضلاب مشاهده شد با سامانه ارتباط مردمی 122 تماس حاصل نمایند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رفع حادثه اقدام کنند.