اسناد رودخانه‌ها و سدهای کشور ساماندهی می‌شود/ بخش اعظم رشد تولید در مجموعه وزارت نیرو امکان‌پذیر است

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده که تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امضا شود تا در طول 6 ماه بتوانیم اسناد رودخانه‌ها و سدها را ساماندهی کنیم.

به گزارش مهرگان پرس،احمد حیدری" در گردهمایی مدیران صنعت آب و برق کشور با تاکید بر اینکه وزارت نیرو در سال 1401 ارتباطات و تعاملات بسیار خوبی با مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های تخصصی آن داشته است، افزود: در طول سال گذشته قانون رفع موانع تولید صنعت برق به عنوان یک قانون راهگشا برای این بخش و همچنین انتشار 20 هزار میلیارد اوراق برای وزارت نیرو در خانه ملت مصوب شد تا خوشبختانه برنامه‌های مورد نظر این وزارتخانه در قوانین دائمی مصوب گردد.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری‌های وزارت نیرو در قانون بودجه سال 1402 نیز مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کمیته طرح و لوایح در وزارت نیرو تشکیل شده است تا بتوانیم از ظرفیت‌های قانونی برای بودجه 1402 و قوانین جاری و بالادستی استفاده کنیم.

حیدری اضافه کرد: در زمینه صدور اسناد به ویژه در حوزه رودخانه‌ها نیز جلسات متعددی با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شده است و براساس جمع‌بندی صورت گرفته مقرر شده که تفاهم‌نامه‌ای با حضور وزیر نیرو امضا شود تا در طول 6 ماه بتوانیم اسناد رودخانه‌ها و سدها را ساماندهی کنیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو با اشاره به بودجه مناسبی که در سال گذشته به وزارت نیرو اختصاص یافته بود، گفت: در تلاشیم با احکام خوبی که در بودجه 1402 وجود دارد بتوانیم امسال نیز ارقام مناسبی را وارد مجموعه صنعت آب و برق کرده و با ارائه خدمات مناسب به مردم سراسر کشور بتوانیم امید را در آن‌ها افزایش بدهیم.

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال با عنوان "مهار تورم، رشد تولید"، خاطرنشان کرد: بخش اعظم رشد تولید در مجموعه وزارت نیرو امکان‌پذیر است.

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو با اشاره به اینکه این وزارتخانه در زمینه جذب امریه رتبه برتر را در کشور کسب کرده است، عنوان کرد: در بخش فرهنگی نیز وزارت نیرو در حوزه‌های نماز و ایثارگران موفق به کسب رتبه‌های برتر شده است.

پاون