تخصیص پاداش به مشترکان زیر الگوی مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که کمتر از الگو و حد مجاز آب مصرف کنند، مشمول پاداش‌ خواهند شد.

به گزارش مهرگان پرس،محسن اردکانی با بیان این‌که الگوی مصرف آب در استان تهران 14 مترمکعب برای هر خانوار در ماه است گفت: رعایت الگوی مصرف آب برای کمک به تامین آب مورد نیاز استان تهران ضروری است و همه باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

اردکانی به تشکیل قرارگاه آب در شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای مدیریت بهتر آب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: قرارگاه آب دارای سه کمیته تامین، توزیع و مدیریت مصرف آب است.

او با بیان این‌که کمیته مدیریت مصرف بهینه در زمینه ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای درست مصرف کردن فعالیت دارد افزود: برای تامین بخشی از آب تهران به دنبال منابع با کیفیت هستیم و در همین چارچوب برخی منابع آب زیرزمینی شهرداری‌ها، مراکز نظامی، مراکز دولتی و بخش خصوصی را در حال بررسی و کیفیت‌سنجی هستیم.

اردکانی خاطرنشان ساخت: تکمیل رینگ آب‌رسانی تهران، ساخت فاز دوم تصفیه‌خانه پنجم آب تهران و ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه‌های پنج‌گانه تهران از مهم‌ترین پروژه‌های افزایش تامین آب تهران است که هم‌اکنون در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: به موازات تامین پایدار آب، اقداماتی هم‌چون نوسازی شبکه، افزایش حجم مخازن ذخیره آب، بهینه سازی فشار شبکه و ... نیز در چارچوب مدیریت توزیع آب در استان تهران در حال اجراست.

اردکانی از تلاش برای علاج‌بخشی سد لار خبر داد و خاطرنشان ساخت: شرکت آب منطقه‌ای تهران در این زمینه اقدام‌هایی صورت داده و کارها دنبال می‌شود.

منبع: روابط عمومی