کد خبر: 2167
دوشنبه , 29 اسفند 1401 - 02:32
عیدی بانک ملی ایران در راه است

پاکت ‌های هدیه میلیونی بانک ملی ایران به کاربران اپلیکیشن «بله» به مناسبت ایام نوروز را از دست ندهید.

به گزارش مهرگان پرس ازروابط عمومی بانک ملی ایران، به مناسب نوروز، عیدی‌های جذابی با عنوان پاکت هدیه ویژه کاربران بله در کانال «عیدی بگیر» قرار می گیرد که با باز کردن این پاکت ها، کیف پول کاربران به ‌صورت کاملاً رایگان شارژ می‌شود.

برای گرفتن عیدی‌های جذاب «بله» را دانلود کنید و هر شب از ساعت ۱۹ و همزمان با پخش ویژه‌ برنامه "سال‌نو" که در بانک ‌ملی ‌ایران تهیه شده و از شبکه سه‌ سیما می شود، منتظر پاکت های پر پول در کانال عیدی بگیر باشید.

کاربران با هدیه بله می توانند برای عزیزان خود نیز عیدی بفرستند و در این عید فرخنده، شادی را مهمان دل ‌هایشان کنند.

بانک ملی ایران همچنین با هماهنگی وزارت ارتباطات ترافیک رایگان اینترنت را در ایام نوروز به کاربران اپلیکیشن «بله» هدیه می دهد تا کاربران همه اپراتورهای همراه و ثابت بتوانند بدون کم شدن ترافیک اینترنت‌ شان، در تمامی کانال‌های محتوایی بله به ‌صورت رایگان دانلود و آپلود انجام دهند، پیام بفرستند و از دیگر امکانات آن استفاده کنند.

پیام‌رسان بانکی بله، شبکه اجتماعی مالی بانک ملی ایران است که همزمان امکان چت و پرداخت را برای شما فراهم می‌کند، می‌توانید به ‌راحتی با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید، تماس صوتی و تصویری برقرار کنید، به ‌سرعت کارت‌ به کارت کنید و نگران انجام امور بانکی و پیام‌رسانی خود نباشید.