معرفی و آشنایی با هتل لیلیوم متل قو در سلمان شهر

از زیباترین مقاصد شمالی ایران متل قو است. یکی از بهترین هتل هایی که در سفر به شهر ساحلی و توریستی متل قو یا همان سلمان شهر می توان در آن اقامت داشت، هتل لیلیوم متل قو است. این هتل یک هتل چهار ستاره با امکانات متنوع و مناسب است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

به گزارش مهرگان پرس ،از زیباترین مقاصد شمالی ایران متل قو است. یکی از بهترین هتل هایی که در سفر به شهر ساحلی و توریستی متل قو یا همان سلمان شهر می توان در آن اقامت داشت، هتل لیلیوم متل قو است. این هتل یک هتل چهار ستاره با امکانات متنوع و مناسب است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

اگر قصد سفر به متل قو را در روزهای پیش رو دارید، بهتر است با توجه به تعدد هتل و اقامتگاه، پیش از سفر به بررسی دقیق هتل‌ها بپردازید تا از هر گونه سردرگمی در مقصد پیشگیری کنید. در میان هتل ‌های سلمان شهر، هتل لیلیوم از هتل‌های مدرن و لوکس در دل طبیعت است.

هتل لیلیوم در شهر متل قو (Lilium Hotel)، در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در عرصه هتلداری آغاز کرده است و با بهره‌مندی از چشم‌اندازهای زیبا از دریای خزر و جنگل‌های بکر و سرسبز، در دامنه‌های شمالی البرز و دسترسی خوب به جاهای دیدنی متل قو یک اقامتگاه ایده‌ال برای مهمانان سلمان شهر فراهم کرده است.