بانک ملی ایران بیش از 91 درصد سهام «تاتمس» را واگذار می کند

بانک ملی ایران در نظر دارد با هدف اجرای سیاست های دولت محترم در خصوص واگذاری شرکت ها و خروج بانک ها از بنگاهداری، تعداد 106 میلیون و 133 هزار و 561 سهم معادل 91.66 درصد از سهام «شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر» با نماد «تاتمس» از زیر مجموعه های «شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا» را واگذار کند.

به گزارش مهرگان پرس از روابط عمومی بانک ملی ایران،این سهام در تاریخ 15 آذر ماه سال جاری از طریق بازار فرابورس و به صورت یکجا و نقد عرضه می شود.

گفتنی است قيمت پایه هر سهم 178 هزار و 400 ریالی،براي رقابت تعیین شده است. بديهي است بالاترين قيمت پيشنهادي مبناي ثمن معامله قرار می گیرد.

كارگزار خريدار در صورتي مجاز به ورود سفارش به سامانه معاملاتي است كه معادل 10 درصد ارزش سهام موضوع معامله بر اساس قيمت پايه را به صورت نقد يا ضمانت‌نامه بانكي بدون قيد و شرط به نفع شركت سپرده‌گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه از مشتري دريافت و حسب مورد به حساب شركت سپرده‌گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه واريز يا ارائه کنند و تأييديه شركت مزبور را مبني بر اخذ تضامين مربوطه به شركت فرابورس ايران تحويل دهند.

با توجه به انجام معامله به صورت نقد و يكجا، خريدار موظف است كل مبلغ معامله را وفق قوانين و مقررات شركت فرابورس ايران، ظرف مهلت مقرر (t+2) پرداخت کند.