برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازیگری، موسیقی و روانشناسی در تالار هنر

خانه هنر خلاق برای ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی بازیگری و موسیقی کودک و کارگاه‌های روانشناسی ویژه نوجوانان و مادران فراخوان داد.

به گزارش مهرگان پرس، به نقل از روابط عمومی تالار هنر، کارگاه‌های آموزشی تالار هنر که تحت عنوان خانه هنر خلاق معرفی‌ شده‌اند، هنرجو می‌پذیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران تئاتر و ورود به بخش خانه هنر خلاق فرم ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی را پر کنند.کارگاه‌های بازیگری ویژه کودک و نوجوان، هجده‌ جلسه‌ برگزار و با اجرای پروژه عملی در پایان دوره همراه است. شروع کلاس‌ها از روز 18 تیر خواهد بود.

کارگاه‌های موسیقی با توجه به اهمیت شناخت ریتم در همه حوزه‌های تئاتر و لزوم تقویت هوش شنیداری و کلامی نیز برای گروه سنی کودک و نوجوان هنرجو می‌پذیرد.

کارگاه‌های روانشناسی که نزدیک‌ترین رشته به هنرهای نمایشی محسوب می‌شود نیز در عناوین «یار خودت باش» و «خودت را بشناس» برای نوجوانان و مادران طراحی‌ شده است. تربیت فرزند و نوع تعامل و حل مسئله، تقویت ارتباط‌جمعی، ارتباط و اعتمادبه‌نفس بخشی از مباحث مطرح‌‌شده در این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://theater.ir/fa/form_data/add/form_id=265 نسبت به ثبت‌نام دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

شماره‌های 88306640 و 88847272 بخش آموزش تالار هنر نیز برای ارتباط با خانواده‌ها اعلام‌ شده است.