هر فردی قدمی برای صنعت آب برداشت از او قدردانی کنید/ مدیران روابط عمومی باید از خلاق‌ترین نیروها باشند

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مدیران روابط عمومی باید از خوش‌ذوق‌ترین افراد مجموعه باشند.

به گزارش مهرگان پرس، هاشم امینی در گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در خصوص وظایف مدیران روابط‌عمومی اظهار داشت: صنعت آب و فاضلاب وظیفه آبرسانی و جمع آوری بهداشتی فاضلاب از محیط زیست مردم را بر عهده دارند و همگان باید بدانند این صنعت بزرگ از بدو تاسیس چه خدماتی را به انجام رسانده است و تاریخچه این صنعت به ما کمک می‌کند بدانیم چه کسانی چه زحماتی کشیده‌اند.
وی در باره مدیران و نیروهای ادوار گذشته صنعت آب و فاضلاب افزود: بسیاری در این صنعت تلاش کردند تا اکنون ما بتوانیم از دستاوردشان استفاده کنیم. وظیفه روابط عمومی آن است که آنان را بشناساند و از زحمات‌شان تجلیل شود.
امینی با تاکید بر سرمایه اصلی شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: سرمایه اصلی ما نیروی انسانی است که به‌حمدالله در جای جای کشور نیروهای متخصصی داریم.
وی در خصوص تکریم همکاران بازنشسته خاطرنشان کرد: از نیروهای بازنشسته و همکارانی که مدیون‌شان هستیم نباید غافل شویم و باید از هرکسی که قدمی برای این کشور برداشته است قدردانی شود.
امینی درباره انتصاب مدیران روابط‌عمومی گفت: خوش ذوق‌ترین افراد باید مدیران روابط عمومی باشند، چراکه آن‌ها ویترین کلی سازمان به شمار می‌روند و مدیر روابط‌عمومی همیشه باید در کنار مدیرعامل باشد تا خدمت ۲۴ساعته‌ای که ارائه می‌دهیم را در کوتاه‌ترین زمان انعکاس دهد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در زمینه خشک‌سالی در سال‌های اخیر عنوان کرد: امسال چهارمین سال پیاپی است که بحران خشکسالی را پشت سر می‌گذاریم و در این زمینه نیاز است خدمات و زحمات همکاران صنعت را در چارچوب امیدبخشی به جامعه به نحو مطلوبی بازتاب دهیم.