همراه اول برترین روابط‌عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «روابط‌عمومی دیجیتال»

با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.

به گزارش مهرگان پرس از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز شنبه 30 اردیبهشت ۱۴۰2، «دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران» (آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی) با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و تعدادی از اساتید بین المللی، در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «ارتباطات رسانه ای» شد.

همچنین روابط عمومی همراه اول با توجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «روابط عمومی دیجیتال» در سال ۱۴۰1 معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره گردید.

در این رویداد پیام آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA) به مناسبت روز ملی روابط عمومی در ایران نیز قرائت شد.

در بخشی از پیام وی عنوان شده بود: «روابط عمومی، یک ضرورت در عصر ارتباطات به حساب می آید و موفقیت سازمان ها، ادارت و شرکت ها و دوام آنها در عرصه ها و فعالیت تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته شده است.»


براساس تعریف رئیس IPRA از «روابط عمومی»، این حوزه یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها براساس ارسال اطلاعات از طریق روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد که تحقق این تعریف بر عناصر «تصمیم گیری»، «ایجاد روابط عمومی دوسویه سودمند»، «اطلاع رسانی» و «اخلاق» وابسته است.

در همین راستا دو کارگاه آموزشی روابط عمومی با عناوین «روش های تبیین و انعکاس در روابط عمومی» و «مهارت های گویایی، دیداری و شنیداری در روابط عمومی» در روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار شد.

گفتنی است روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال سعی داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه‌ای، ارتباط خود با مشترکان و رسانه‌ها را تقویت کرده و به صورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات موردنیاز را فراهم کند.