پاسخگویی به پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی حامیان قرض الحسنه

مرکز مشاوره و راهنمای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در سال گذشته پاسخگوی بیش از پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس مشتریان(اعضا) از سازمان های رهیاری بویژه بانک قرض الحسنه رسالت بود.

به گزارش مهرگان پرس،دبیر امور مشاوره و راهنمایی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با بیان این خبر گفت: این تعداد تماس در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷درصد افزایش داشته است.
🔹محسن نصیری گفت: کارشناسان این مرکز در دوماهه نخست سال جاری پاسخگوی ۸۱۲هزار تماس بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است.
🔹وی افزود: اعضای انجمن می توانند پاسخ سوالات خود( در خصوص سامانه های ام رسالت اعم از سامانه های بانک قرض الحسنه رسالت، اعتبار سنجی مرآت، سفته الکترونیک و...) را با تماس با شماره ۰۲۱۴۷۴۷ از کارشناسان این مرکز دریافت کنند.