پایان داوری آثار پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه از پایان داوری آثار ارسالی به این جشنواره خبر داد.

به گزارش مهرگان پرس،به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مهدی حاجی‌وند، با اشاره به این که پس از برگزاری چهار دوره موفق و البته وقفه دوساله، انتشار فراخوان و در پی آن، دریافت آثار خبرنگاران ویژه «پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه» از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ انجام شد، گفت: براساس نظر شورای سیاست‌گذاری، این جشنواره شامل دو بخش است و شرکت‌کنندگان می‌توانستند در هر یک از بخش‌ها اقدام به ارسال آثار خود کنند.
به گفته حاجی وند، بخش اول این جشنواره بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و بخش مکتوب شبکه‌های اجتماعی)، و شامل زیربخش‌های ۱. خبر، ۲. گزارش، ۳. گفتگو، ۴. تیتر و ۵. یادداشت، مقاله و سرمقاله است.
دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه اضافه کرد: بخش دوم این جشنواره نیز شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) و دربرگیرنده زیربخش‌های ۶. گزارش و ۷. مستند و نیز ۸. گفتگو و اجرا است.
وی تصریح کرد: شرکت تمامی خبرنگاران، فعالان و صاحبان آثار رسانه‌ای کشور در این جشنواره آزاد بوده و هر شرکت‌کننده می‌توانست حداکثر ۳ اثر را در هر یک از زیربخش‌های ۸گانه اشاره شده، به پایگاه اینترنتی دبیرخانه جشنواره به نشانی festpress.ir ارسال کند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: علاوه بر این، اهالی رسانه می‌توانستند در مدت تعیین شده برای ارسال آثار، در بخش ویژه جشنواره با موضوع شعار سال که «مهار تورم، رشد تولید» است، نیز شرکت کرده و به ارسال حداکثر ۳ اثر با محتوای نقش بورس در تحقق شعار امسال و موضوعات پیرامون آن اقدام کنند.
دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه افزود: در این راستا با توجه به پایان مهلت ارسال آثار خبرنگاران به این جشنواره، در نهایت بیش از ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه و خبرنگار، بالغ بر ۱۱۰۰ اثر را در بخش‌های مختلف به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه ارسال کردند؛ و در نهایت نیز این جشنواره وارد مرحله داوری آثار ارسالی شد.
حاجی‌وند ضمن معرفی داوران پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه اظهار کرد: آثار ارسالی توسط اعضای هیئت داوری شامل آقایان حسین عبده‌تبریزی، سعید مستشار، محسن ایلچی، بهنام بهزادفر و اکبر نصرالهی بررسی شد.
وی گفت: با پایان یافتن مرحله داوری آثار و مشخص شدن منتخبان، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه در روز ۲۷ شهریورماه همزمان روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار برگزار و در نهایت، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر خواهد شد