پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر در تهران برگزار می‌شود

سازمان امور عشایر ایران اعلام‌کرد: پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر در روزهای ۱۲ تا ۱۸ مهر در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مهرگان پرس از از سازمان امور عشایر ایران، به مناسبت روز ملی «روستا و عشایر»، پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلای بزرگ تهران برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، ستاد ملی روز روستا و عشایر به منظور دعوت از همه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی روستایی و عشایری برای شرکت در این نمایشگاه و عرضه مستقیم محصولات، فراخوان منتشر کرد.

متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:

«به اطلاع می‌رساند معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نظر دارد با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی قابل عرضه روستایی و عشایری، نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات روستایی و عشایری» را از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه سال جاری در محل مصلی تهران برگزار کند.

بر این اساس از همه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان برتر در زمینه‌های انواع فرش، پوشاک، مصنوعات چرمی، مبلمان، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنایع غذایی، خشکبار و ادویه‌جات، صنایع شیلاتی، گیاهان دارویی و زینتی، صنایع دستی، صنایع خلاق فرهنگی، گردشگری و سایر ارائه‌دهندگان خدمات مرتبط مستقر در روستاها و مناطق عشایری و اطراف آن، نواحی صنعتی یا در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر دعوت می‌شود به منظور شرکت در این نمایشگاه و معرفی تولیدات و خدمات خود به نشانی اینترنتی IRDEXPO.IR مراجعه و یا به‌ صورت حضوری از طریق اداره‌های کل روستایی استانداری‌های کشور اقدام کنند.

مشارکت کنندگان ضمن دارا بودن بسته‌بندی استاندارد، زیبا،‌ به‌روز و دارای کیفیت مناسب عرضه در نمایشگاه، عرضه تجاری محصولات بادوام و پرمخاطب خانگی به میزان مورد نیاز تا پایان دوره برگزاری نمایشگاه و امکان عرضه محصولات با قیمت پایین‌تر محصولات در شهرهای بزرگ، باید توانایی لازم برای لجستیک و نگهداری محصولات همراه با ارائه خدمات پس از فروش را داشته باشند.»