میثم مرادی‌نیا مدیر روابط‌عمومی بانک صادرات ایران شد

​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی‌نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این بانک منصوب شد.

به گزارش مهرگان پرس به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در مراسمی با حضور مهدی محمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت‌ امور اقتصادی و دارایی و منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران، حکم مدیریت جدید اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به میثم مرادی‌نیا اعطا شد.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت‌ امور اقتصادی و دارایی در این مراسم گفت: با استقرار دولت سیزدهم برخی نگاه‌ها در حوزه اقتصادی با تغییرات جدی همراه است و تلاش بیشتری برای رسیدن به اهداف متعالی اقتصادی در حال انجام است و از این رو باید با ارائه پیام‌های امیدوارکننده از تلاش‌های دولت مردمی حمایت کنیم.
مهدی محمدی گفت: مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با داشتن ٣٠ سازمان زیر مجموعه، یک ابروزارت‌خانه با یک برنامه مشخص است که راهبرد روشنی را در حوزه مسائل پولی، بانکی، مالیات، خصوصی‌سازی، بازار سرمایه و سایر زیر مجموعه‌ها دنبال می‌کند و در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به دنبال نتایج مشخصی است.
وی افزود: در حوزه روابط‌عمومی هر فرد یک ظرفیت بالقوه برای ارتقای گفتمان و جایگاه سازمان دارد و می‌تواند به تنهایی ارتباطات یک سازمان را تحت تاثیر قرار دهد از این رو باید ظرفیت‌ها را به اشتراک گذاشت و تلاش کنیم تا برای بازتاب مطلوب زحمات انجام شده در حوزه اقتصاد به مردم تمامی ظرفیت‌های غیرفعال را فعال کنیم.
مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران نیز در این مراسم با بیان راهبردهای آینده روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به تشریح برنامه‌های انجام شده و پیش رو در این زمینه پرداخت و افزود: ساختار اداری روابط‌عمومی بانک صادرات ایران با نگاه تحول‌گرا با تغییرات جدیدی همراه خواهد بود.
منصور شیخ‌الاسلامی افزود: برنامه‌های جدید بانک صادرات ایران در این حوزه با ساختار جدید و هدفمند پیش خواهد رفت و اهداف و سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر تحولات نظام بانکی، محقق خواهد شد.

گفتنی است میثم مرادی‌نیا، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و کارشناس ارشد بازاریابی بانک صادرات ایران بوده که سابقه ریاست اداره کل حوزه مدیریت بانک سرمایه، مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر و دبیری هیئت‌مدیره بانک شهر را نیز در کارنامه خود دارد.