نمایش «خونه» در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت

در اجرای نخست نمایش «خونه»، دانشجویان هنر، خبرنگاران، عکاسان و منتقدان مهمانان ویژه‌ این نمایش در تماشاخانه سنگلج بودند.

به گزارش مهرگان پرس به نقل از تاتر به نقل از روابط‌عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «خونه» به نویسندگی و کارگردانی نسیم تاجی اجرای اول خود را با حضور و استقبال دانشجویان رشته‌ نمایش و همراهی خبرنگاران، عکاسان و منتقدان پنج‌شنبه پنجم آبان‌ 1401 در تماشاخانه سنگلج آغاز کرد.

تماشاخانه سنگلج که به تازگی 57 سالگی‌اش را پشت سر گذاشته، در محیطی آرام و پرخاطره میزبان تماشاگران نمایش «خونه» با بازیگری بهرام سروری‌نژاد، ماهی طاهری، علی یازرلو، حامد سوری، میثم عباسی، رضا نعمتیان، شاهین گل‌کار، مهرداد باقری، مژده ارجمند پیوند، طاهره بهرامی‌نهادفر و حسن‌ فتحعلی‌بیگی و... است.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: «خانه‌ای بی‌سند که از زمان‌های دور افرادی در آن ساکن شده‌اند، در حال ریزش است و به دلیل نداشتن سند، زیباسازی شهرداری نمی‌تواند کمکی به آن بکند. در نتیجه ساکنان خانه به فکر می‌افتند که خانه را بفروشند.»

نمایش «خونه» هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۴۵ روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تماشای این اثر می‌توانند از سایت تیوال و گیشه تماشاخانه بلیت تهیه کنند.

خونه دانشجویان هنر نمایش خونه عکاسان خبرنگاران سنگلج نمایش تماشاخانه سنگلج نسیم تاجی تئاتر