نحوه خرید از کمپانی های بزرگ تولید کننده بلبرینگ

صنعتگران هنگامی که قصد خرید محصولی را دارند، تضمین اصالت و کیفیت محصول از سوی عرضه کننده محصول سبب اطمینان خرید آنها خواهد شد این مسئله در مورد بلبرینگ ها اهمیت بیشتری دارد زیرا بلبرینگ ها در تجهیزات صنعتی بسیار پرمصرف هستند و در صورت استفاده از جنس نامرغوب و بی کیفیت در ساخت این تجهیزات شاهد صدمه به کل دستگاه خواهیم بود که در نتیجه آن هزینه زیادی جهت تعمیر دستگاه تحمیل خواهد شد.از این رو همواره خرید از کمپانی های بزرگ تولید کننده بلبرینگ اهمیت زیادی دارد.

به گزارش مهرگان پرس،صنعتگران هنگامی که قصد خرید محصولی را دارند، تضمین اصالت و کیفیت محصول از سوی عرضه کننده محصول  سبب اطمینان خرید آنها خواهد شد این مسئله در مورد بلبرینگ ها اهمیت بیشتری دارد زیرا بلبرینگ ها در تجهیزات صنعتی بسیار پرمصرف هستند و در صورت استفاده از جنس نامرغوب و بی کیفیت در ساخت این تجهیزات شاهد صدمه به کل دستگاه خواهیم بود که در نتیجه آن هزینه زیادی جهت تعمیر دستگاه تحمیل خواهد شد.از این رو همواره خرید از کمپانی های بزرگ تولید کننده بلبرینگ اهمیت زیادی دارد.

کمپانی های بزرگ تولید کننده بلبرینگ کدام اند؟

در حال حاضر کمپانی های بسیاری در سراسر دنیا  بلبرینگ های صنعتی تولید می کنند که از معتبر ترین و بزرگترین این کمپانی ها می توان به کمپانی های زیر اشاره نمود:

کمپانی معتبر و بزرگ SKF :

این کمپانی سوئدی که در سال 1907  میلادی در شهر گوتنبرگ تاسیس شد از بزرگترین تولیدکنندگان بلبرینگ های صنعتی و پیشرفته در دنیا است. کمپانی اس کا اف، 15000  شرکت فروش در بیش از 130 کشور دنیا دارد. از محصولات این برند معتبر می توان به رولبرینگ استوانه ای و بلبرینگ شیار عمیق که جزء محبوب ترین محصولات این کمپانی شناخته شده است، اشاره نمود.

• کمپانی آلمانی FAG :

این کمپانی معروف در سال 1883  میلادی توسط فردی به نام فردریک فیشر تاسیس شد.  کمپانی FAG  از اولین کمپانی های تولیدکننده  بلبرینگ های صنعتی در دنیا است. محصولات باکیفیت و اورجینال برند  FAG در ماشین آلات صنعتی، صنعت خودروسازی، هواپیمایی و هوافضا مورد استفاده قرار می گیرند.

• کمپانی چینی ZWZ :

این کمپانی در سال 1938 جهت تولید بیرینگ های صنعتی در شهر  دالیان راه اندازی شد و توانایی تولید بلبرینگ هایی با قطر داخلی از 12 میلی متر تا 150 میلی متر را دارا است. کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات آن، این برند چینی را از برترین تولیدکنندگان بلبرینگ های صنعتی حال حاضر در بازارهای جهانی تبدیل کرده است.

کمپانی ژاپنی NSK :

این کمپانی معتبر در سال 1916  میلادی  تاسیس شد و اولین بیرینگ تولید‌ کشور ژاپن را تهیه کرد.کمپانی NSK  با دارا بودن بزرگترین سیستم توزیع بیرینگ  یکی از برترین عرضه کنندگان بلبرینگ های صنعتی در  دنیا است.

کمپانی آلمانی : INA

این کمپانی بزرگ  در سال 1946  توسط فردی به نام جورج اسکافلر جهت تولید بیرینگ های صنعتی تاسیس شد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ محصول تولید می کند.کمپانی INA جهت تولید محصولات کاربردی و پیشرفته هر ساله هزینه بالایی را جهت تحقیق و توسعه صرف می کند.

کمپانی ژاپنی NTN :

این کمپانی در سال 1918   در شهر اوساکای ژاپن راه اندازی شد. محصولات بسیار متنوع و باکیفیت این برند ژاپنی به سراسر دنیا عرضه می شود که بلبرینگ های صنعتی NTN از مهم ترین و پرفروش ترین محصولات این کمپانی هستند.

• کمپانی ژاپنی KOYO :

از دیگر کمپانی های معتبر ژاپنی که محصولات بسیار متنوع و پیشرفته ای را به بازارهای جهانی عرضه می کند، کمپانی کویو است که  در سال 1921 میلادی تاسیس شد. هم اکنون این کمپانی کارخانه های متعددی در داخل و خارج از کشور ژاپن دارد که 26 کارخانه در  سایر کشورهای دنیا واقع هستند  این کمپانی قادر به تولید بیرنگ های بسیار بزرگ با دهانه خارجی 7  متر تا بیرینگ های مینیاتوری با دهانه داخلی در حد چند میلیمتر است.

• کمپانی آمریکایی TIMKEN :

این کمپانی  در سال1899 میلادی توسط فردی به نام هنری تیمکن راه اندازی شد. بلبرینگ های برند تیمکن به دلیل استفاده از متریال درجه یک و بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا در ساخت و تولید از باکیفیت ترین و مرغوب ترین بلبرینگ های بازار به شمار می روند.

کمپانی ژاپنی NACHI :

این کمپانی جهت ساخت ابزارآلات در شهر تویاما در سال 1928  تاسیس شد که با راه اندازی یک کارخانه فولاد  با سیستم تولید یکپارچه توجه خود را بر کیفیت مواد و متریال در زمینه ابزارآلات و بیرینگ متمرکز نمود. بلبرینگ های برند ناچی از کیفیت بالایی برخودار هستند و از بهترین های بازار محسوب می شوند.

کدام کمپانی بلبرینگ بهترین محصول را تولید می کند؟

برندهای معرفی شده بهترین و باکیفیت ترین محصولات خود را روانه بازارهای داخلی ساخته اند اما اینکه کدام برند محصول مناسب تری را برای صنعت شما ارائه می دهد به انتظارات شما از محصول، قیمت آن، دستگاه و تجهیزات مورد استفاده و... بستگی دارد که پس از مشخص شدن این موارد به راحتی می توان بهترین برند را انتخاب نمود.

کیفیت بلبرینگ های وارداتی و داخلی چگونه است؟

شرکت های تولید کننده بلبرینگ داخل کشور به دلیل اینکه فضای تولید به صورت انحصاری بوده و رقابتی نیست و همچنین به سبب کوچک بودن شرکت ها قادر به تامین نیاز بازار کشور نیستند از این رو کیفیت محصولات آنها در مقایسه با محصولات وارداتی از کمپانی های خارجی   پایین تراست.