گاز به‌زودی به چابهار و کنارک می‌رسد۱

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با تلاش شبانه‌روزی، خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و شهرستان‌های چابهار و کنارک از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش مهرگان پرس،مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: بر این اساس اکنون پنج شرکت گاز استانی به‌عنوان استان‌های معین مشغول توسعه گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان هستند تا گرما و امید را هرچه سریع‌تر برای مردم به ارمغان بیاورند.

چگنی با بیان این‌که اگر احساس کنیم ظرفیت و توان بیشتری در استفاده از دیگر شرکت‌های گاز استانی وجود دارد، بی‌شک این ظرفیت‌ها را به کار می‌گیریم، تصریح کرد: ما به مردم سراوان قول می‌دهیم با همه توان، کار گازرسانی به سراوان را به پایان برسانیم، ضمن آنکه انجام این مهم را وظیفه شرعی و انسانی خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر این‌که حضور گاز در هر منطقه سبب رشد، شکوفایی و اشتغال‌زایی در آن منطقه می‌شود، اظهار کرد: دارا بودن بیش از 30 میلیون مشترک گاز در کشور و عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های گازرسانی دنیا، وظیفه ما را برای خدمت‌رسانی به مردم در این حوزه سنگین‌تر می‌کند و بر همین مبناست که به فضل خدا در تلاش هستیم مابقی شهرها و روستاهای بالای 20 خانوار را هرچه سریع‌تر از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی، خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و شهرستان‌های چابهار و کنارک از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

تسنیم