۲ نقطه از ۱۴ نقطه استراتژیک دنیا در دست ایران است

امیر آریانفر گفت: از ۱۴ نقطه استراتژیک دنیا ۲ نقطه آن در دست ایرن اسلامی است و نیرو‌های مسلح در آمادگی کامل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهرگان پرس از سنندج ، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت است گفت: به لطف خدا و به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران در این بازه زمانی حساس در اوج عزتمندی و اقتدار قرار گرفته و خوشبختانه این قدرت روزبه روز در حال گسترش است.

وي گفت: نیرو‌های مسلح تا آخرین قطره خون خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و از انقلاب محافظت می‌کنند چراکه این انقلاب ادامه دهنده راه انبیاء است.

امیر آریانفر با بیان اینکه از ۱۴ نقطه استراتژیک دنیا دو نقطه آن در دست ایرن اسلامی است، بیان کرد: موقعیت ژئواستراتژیکی کشورمان عزت وقدرت زیادی به نظام جمهوری اسلامی ایران بخشیده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های روابط بین الملل توانسته به اهداف والای خود دست یابد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اقتدار و عزت کشور ایران اسلامی را مرهون جان فشانی و خون شهدایی همچون سردار بزرگ سردار قاسم سلیمانی بیان کرد.

در پايان امير آريانفر با اشاره اینکه تمام نیازمندی‌های نیرو‌های مسلح توسط جوانان نخبه کشور تهیه می‌شود اظهار داشت: این تجهیزات علاوه بر استفاده در داخل از کشور می‌توان درامکان در بحث صادرات نیز مورد استفاده قرار گیرند.