از تندیس شهید صارمی در لرستان رونمایی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به مناسبت روز خبرنگار تندیس شهید محمود صارمی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري مهرگان پرس، احمد حسین فتایی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: شهید صارمی یکی از افتخارات لرستان است و اصحاب رسانه باید این شهید را الگوی حرفه ای خود قرار دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: خبرنگاران استان در طی بیش از یک سال گذشته و در جریان سیل فروردین 98 و شیوع کرونا علاوه بر اطلاع رسانی و  آگاهی بخشی به جامعه در زمینه جذب کمک های انسان دوستانه و آموزش همگانی نیز به خوبی ایفای نقش نمودند.

وی افزود: خبرگزاری ایرنا همواره در صحنه های مختلف حضور پررنگ و موثری داشته و دستگاه های اجرایی استان را در زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم یاری می دهد.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: تعامل درست دستگاه های هم خانواده وزارت در استان، زمینه های توسعه فرهنگی را بیش از گذشته فراهم می کند و باید تلاش کنیم جلسات هم افزایی و هم اندیشی را با نظم بهتری برگزار نماییم.

در پایان این دیدار از طرف خبرگزاری ایرنا از سجاد شفیعی، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دلیل تعامل و همکاری با این خبرگزاری در راستای ارسال به موقع اخبار و گزارش اقدامات فرهنگی، هنری و قرآنی تقدیر شد.