به گزارش خبرگزاری مهرگان پرس درسنندج ادریس شریفی گفت: در حوزه تولیدات فرهنگی، تهیه فیلم و موشن گرافی های آموزشی مدیریت مصرف در نظر گرفته شده است.
وی تهیه و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، اخبار و گزارش های خبری، نظرسنجی از مردم با رویکرد مشارکت در راهکارهای عبور از تنش آبی، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات؛ حضور در برنامه های رادیو تلویزیون و انتشار فیلم های آموزشی در فضای مجازی را از دیگر برنامه های تدوین شده در این راستا ذکر کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: آگاه سازی شهروندان در خصوص کمبود منابع آبی در کشور، فرهنگ سازی و ترویج صرفه جویی در مصرف آب، آموزش شیوهای درست مصرف کردن و آموزش موارد لازم جهت جلوگیری از هدر رفتن بیهوده آب، تهیه مستندهای مرتبط با تنش کم آبی، تهیه مستند از شیوه های درست مصرف کردن و صرفه جویی مناسب شهروندان و انتشار آن جهت تشویق مشترکین به صرفه جویی، تعامل با دیگر استان های کشور و استفاده از تولیدات آنان و انتشار این تولیدات در قالب(کلیپ، موشن گرافی، انیمیشن و پادکست های صوتی) و در بستر صداو سیمای مرکز استان(تلویزیون ، رادیو ، خبر و آگهی های بازرگانی) از دیگر اقداماتی است که در این زمینه انجام می گیرد.
شریفی تصریح کرد: انتشار این محتواها در رسانه های چاپی + برخط(خبرگزاریها) + شبکه های اجتماعی (کانالهای پرمخاطب استان و در شهرستانها کانالهای پرمخاطب شهرستانی)، برگزاری نشست ها و تورهای خبری با محور مدیریت مصرف آب و آگاهی بخشی به رسانه ها در این خصوص از دیگر فعالیت هایی است که شرکت آبفا کردستان برای این دوره در نظر گرفته است.