به گزارش مهرگان پرس، "محمدمهدی جوادیانزاده" با تقدیر از کار ارزشمند این اکیپ در زمان بحرانی تعرض به خط انتقال اول آب یزد در مورخ 16 تیرماه سال جاری، گفت: این تلاشهای شبانه روزی نشان از همت والای کسانی دارد که برای خدمت به مردم استان از هیچ کوششی دریغ نمیکنند.
وی همچنین از مدیران، معاونان و مهندسانی که با شناسایی به موقع محل تعرض و برنامهریزی و نظارت کامل برتعمیرات و تسریع در روند آن، در تامین آب در زمان اعلام شده به مردم نگران یزد تلاش کردند، تقدیر کرد.
وی هموار کردن مسیر پرفراز و نشیب شرکت آب منطقهای در تامین آب در خشکترین استان کشور را با وجود همکارانی اینچنین دلسوز و پرکار میسر دانست و گفت: خوشحالی و رضایت مردم از تامین آب مورد نیازشان از هرچیزی با ارزش تر و مهمتر است.
این گزارش میافزاید، در مراسمی با حضورمدیرعامل این شرکت از اکیپ فنی تعمیرات خط اول انتقال آب یزد که در تعرض اخیر اقدامات بسیار خوب و ارزندهای انجام دادند، قدردانی شد.
منبع:روابط عمومي شرکت آب منطقهای یزد