خدمات بی نظیر کلینیک خودرو آرژانتین

خدمات کلینیک خودرو واقع در پارک سوار بیهقی آرژانتین به منظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر شعب خدمات ما ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساخت های لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

به گزارش مهرگان پرس ، طی بازدید میدانی  جمعی از خبرنگار  اقتصادی از خدمات  پس از فروش نمایندگی مدیران خودرو افتخار در آرژانتین با امکانات بی نظیر  از جمله تعمیرگاه تخصصی در فضای بسیار زیبای پارک سوار بیهقی به دارندگان محصولات این شرکت خدمات متنوعی ارائه می دهند.

شعب خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو نمایندگی افتخار واقع در آرژانتین  به منظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر شعب خدمات ما ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساخت های لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

ساعت كارى ٨ الى ١٧ عصر (پذیرش , نوبت دهی و تحویل خودرو در کمترین زمان)

  • اراِئه خدمات گارانتی
  • سرویس های دوره ای
  • تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک(فقط درشعبه شهرری)
  • خدمات صافکاری و پولیش بدنه
  • استفاده از قطعات اصلی و فابریک محصولات
  • بررسی سطع مایعات خودرو
  • بازدید خودرو مناسب فصل

    شعبه خدمات بیهقی

    آدرس:

    میدان آرژانتین , داخل پارکینگ بیهقی , پلاک ۲۱

    اطلاعات تماس:

    ٨٨١٧٦٧٢٥ – ۸۸۵۲۱۷۸۵