مطالب برچسب خورده با "مهرگان پرس"
بیمه دانا خدمترسانی به فرهنگیان را از اول تیرماه آغاز کرده است
مدیرعامل بیمه دانا با تأکید بر ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان سراسر کشور، از افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با این بیمهگذار خبر داد.
بیمه رایگان تلفن همراه در نمایشگاه الکامپ توسط آی بیمه
سرویس بیمهای گروه همراه اول به مناسبت برگزاری نمایشگاه الکامپ 2023، مشترکان اپراتور اول تلفن همراه را بیمه تلفن همراه میکند.
بیمه سرمد، به مقام سومی لیگ برتر تنیس رسید
مسابقات لیگ برتر تنیس کشور، در روز پایانی با برتری تیم بیمه سرمد به پایان رسید.
پاداش صرفهجویی 1223میلیارد تومانی به 13 میلیون مشترک خانگی برق
سخنگوی صنعت برق با بیان اینكه 36 درصد مشتركان بخش خانگی مشمول دریافت پاداش طرح مدیریت مصرف شده اند، گفت: تا كنون 1223 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی برق به مشتركان پرداخت شده است.
صریح و شفاف درباره سد چمشیر(4)؛
پاسخ به 7 پرسش مطرح درباره سد چمشیر/ از تائیدیههای بینالمللی جانمایی سد تا ضخامت 500 متری لایه نفوذناپذیر میشان
سد چمشیر که مطالعات اولیه آن از سال ۱۳۷۳ شمسی آغاز و اهدافی چون توسعه صنعت و کشاورزی، تولید برق و کنترل سیلابهای منطقه برای آن در نظر گرفته شده است، در حالی به مرحله بهرهبرداری خود رسیده که پس از نزدیک به ۳۰ سال فعالیت، به ناگاه طی یک سال گذشته انتقاداتی در رابطه با فرایند آبگیری و نتایج آن مطرح میشود.
پاسخ به ابهامات زیستمحیطی سد چمشیر/ سد تاثیر منفی بر تالاب شادگان ندارد
کارشناس ارزیابی محیط زیست با بیان اینکه بهرهبرداری از سد چمشیر هیچگونه تاثیری بر تالاب شادگان ندارد، گفت: رودخانه زهره بعد از محل سد چمشیر به سمت غرب جریان یافته و پس از دشت زیدون در شمال محدوده هندیجان تغییر مسیر داده و به سمت جنوب حرکت میکند.
پاسخ به بیش از هفت میلیون تماس مرکز ارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت
مدیر مرکز ارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت از هفت میلیون و 241هزار تماس موفق اعضاء با این مرکز خبر داد.
پاسخ گویی مسئولان در اتاق شیشه ای
برنامه اتاق شیشه ای برنامهای بی رودربایستی از سیمای مرکز کردستان روی آنتن رفت
پاسخگویی به پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی حامیان قرض الحسنه
مرکز مشاوره و راهنمای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در سال گذشته پاسخگوی بیش از پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس مشتریان(اعضا) از سازمان های رهیاری بویژه بانک قرض الحسنه رسالت بود.