عزیمت پیگیرانه محرابیان به شهرستان

وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس جمهور در سومین روز از حضورش در استان‌های جنوبی کشور برای بررسی مشکلات ناشی از سیل‌های اخیر، مجددا به شهرستان کنارک در جنوب استان سیستان و بلوچستان برگشت.

به گزارش مهرگان پرس، "علی‌اکبر محرابیان" که صبح چهارشنبه برای بازدید از آخرین وضعیت سیل‌زدگان استان هرمزگان به شهرستان میناب سفر کرده بود، بعد از اتمام بررسی و بازدید خود از بخش‌های مختلف و سدهای مهم استان، مجدداً به شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان عزیمت کرد.
بر اساس این گزارش، وزیر نیرو به‌عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور روز گذشته به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و روز گذشته نیز از مناطق سیل‌زده استان هرمزگان بازدید کرده تا برای جلسه روز یکشنبه هیئت دولت گزارشی از شرایط پیش آمده و اقدامات لازم جهت مدیریت بحران به رئیس جمهور ارائه دهد.
نماینده ویژه رئیس جمهور، روز گذشته از اعزام 3 هواپیمای امدادی حاوی لوازم و اقلام امدادی به صورت وسیع به استان سیستان و بلوچستان خبر داده بود.
این گزارش حاکی است، 40 تن از نیروهای عملیاتی واکنش سریع آبفای استان تهران نیز صبح دیروز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان و تخلیه گل و لای ناشی از سیلاب در منازل و معابر شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان با پرواز اختصاصی به این شهر اعزام شدند.

پاون