نمایشگاه

با حمایت حوزه هنری استان کردستان نمایشگاهی از آثار فتوآرت، ویدئو آرت، اینستالیشن آثار "میکائیل رحمانی" هنرمند سنندجی با عنوان "هنر ورسانه های جدید" از 29 دی ماه به مدت یک هفته در گالری سوره سنندج به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار مهرگان پرس،در این نمایشگاه تعداد 16 اثر این هنرمند با نگاه به تأثیر رسانه های جدید بر جامعه علی الخصوص کودکان و نوجوانان در زمینه های فتو آرت، ویدئو آرت  و اینستالیشن در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.
نمایشکاه هنر و رسانه های جدید میکایئل رحمانی یکشنبه 29 دی ماه ساعت 16:30 افتتاح و در مدت زمان برگزاری تا 2 بهمن 1400 همه روزه از ساعت 16 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.
میکاییل رحمانی،متولد 1366 سنندج است.
وی تا کنون ضمن تألیف کتاب "مقدمه ای بر تاریخ هنر کردستان و زیبایی شناسی" به عنوان مشاور و همکار مجله داخلی و دانشگاهی هنر معاصر به سردبیری روزبه فخاری در دانشگاه کردستان فعالیت داشته و  دبیر "سالانه هنر معاصر سنندج" برگزار شده در سالهای: 1389 – 1392 را برعهده داشته است.
نگارش  بیش از 10 مقاله، نقد و یادداشت در خصوص هنر کُردستان، عضویت در گروه  گروه هنری دستان پاک 89 - 1388 با رویکرد نقاشی کودک و هنر معاصر، برگزاری کارگاه؛ از ایده تا اجرا در هنرهای معاصر، فستیوال خانگی هنرهای معاصر، کارگاه 26 ، سنندج، 1394 .سخنرانی در مرکز فرهنگی شهرداری دیار بکر با عنوان  بازنمایی زنان در هنر معاصر خاورمیانه و کُردها 1393 . برگزاری کارگاه؛ هنر محیطی، گروه بائوباب، انجمن سینمای جوان دفتر سنندج، مرداد 1393 . برگزاری کارگاه؛ فتومونتاژ، گروه عکس و فیلم گزنگ، انجمن سینمای جوان دفتر سنندج، بهمن 1392 بخشی دیگر از سوابق اجرایی این هنرمند محسوب می گردد.
این هنرمند علاوه بر حضور در بیش از 30 نمایشگاه گروهی در شهرهای سنندج، تهران، اصفهان، بنرعباس، سلیمانیه، بغداد، اربیل، آمستردام، دیاربکر، ماردین، استانبول وبرلین ، 7 نمایشگاه انفرادی عکس و فتو آرت را در تهران و سنندج نیز برگزار کرده است.